Sport1 Banner

נעימי: מעכשיו כל משחק חשוב, ניתן את הכל

יובל נעימי
יובל נעימי | צילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה

יחזקאל סקוורר לקראת מכבי חיפה: "צריכים לבוא ולהילחם על ההישרדות שלנו"

(גודל טקסט)

לפני משחק הבית החשוב מול מכבי חיפה, התארחה עירוני נס ציונה בבית הספר היסודי "מורשת נריה" בגבעת שמואל, במסגרת פרויקט "כדורסל למען הקהילה" של מפעל הפיס ומנהלת הליגה.

 

הכתומים של עופר ברקוביץ' פגשו במשחק הראווה את קבוצת הילדים של עירוני גבעת שמואל, אשר חוזקה במחצית השנייה על ידי טל קרפלס. הילדים חזרו מפיגור 15 לנקודה בלבד, אבל בסופו של דבר יצאה נס ציונה עם ניצחון 34:39. עומר פרנקנטל המקומי נבחר לשחקן המצטיין, בעוד בתחרות השלשות זכו במשותף פוקוואן אדווין ואריאל יהלום גלבוע.

 

 

מי שהתרגש במיוחד מהביקור היה יחזקאל סקוורר: "הייתה לי תקופה מאוד יפה ועשיתי פה התקדמות לא קטנה. שיחקתי חמש שנים במה שהתחיל כגבעת שמואל ונמשך כמ.כ הבקעה. היה כיף גדול לחזור לפה, לראות את הילדים ולשמח אותם".

 

טל קרפלס. למען הקהילה (לירון מולדובן, מנהלת הליגה)

 

על המשחק החשוב מחרתיים מול הירוקים מהכרמל: "בכל משחק עכשיו אנחנו צריכים לבוא ולהילחם על ההישרדות שלנו. אני מקווה שנראה את הכדורסל ששיחקנו נגדם בפעם שעברה, רק עם תוצאה סופית אחרת. אנחנו מגיעים אחרי ניצחון היום, אולי זה יעלה את המוראל".

 

יובל נעימי, שחקן נוסף שעשה את הפריצה הראשונית שלו בגבעת שמואל, הוסיף: "תמיד כיף שאפשר לבוא ולשמח ילדים, זה המעט שאנחנו יכולים לעשות כדי להחזיר לקהילה". על קרבות ההישארות של הכתומים בליגה: "כל משחק הוא חשוב מעכשיו, אנחנו צריכים להשאיר הכל על המגרש בכל משחק ואני מקווה שנראה את זה מול מכבי חיפה".

עוד באותו נושא: יובל נעימי, יחזקאל סקוורר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי