Sport1 Banner

הנדריקס חתם במכבי ת"א: "מוכן למירוץ"

הנדריקס
הנדריקס | צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

הסנטר סגר לעונה וחצי: "נרגש לחזור". ז'אן טבק: "הוא בהחלט יכול לעזור לנו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הודיעה על החתמתו של ריצ'רד הנדריקס (בן 29, 2.03 מטרים) לחוזה עד תום עונת 2016/17. המשמעות היא שהשחקן, ששיחק במועדון בעונות 2011 ו-2012 וזכה עם הצהובים בשתי אליפויות, שני גביעי מדינה, אליפות הליגה האדריאטית והופעה אחת בגמר היורוליג (2011), אמור לחזק את הקו הקדמי בעונה וחצי הבאות. 

הנדריקס אמר בעקבות החתימה לאתר מכבי ת"א: "אני שמח ונרגש לחזור למקום שהיה בית חם בשבילי ומחכה כבר למפגש המחודש עם האוהדים בצהוב. היו בעבר כמה שיחות על קאמבק שלי לתל אביב, ואני שמח שעכשיו הצלחנו לגרום לזה לקרות. תודה למלאגה שהסכימה לשחרר אותי. אני מוכן בכל הכוח למירוץ החשוב על האליפות".

"אנחנו שמחים מאוד על הצטרפותו של הנדריקס", אמר המאמן ז'אן טבק. "ריצ'רד הוא שחקן איכותי ומאוד מוערך, שמכיר היטב את הליגה הישראלית ואת המערכת שנקראת מכבי תל אביב, והוא בהחלט יכול לעזור לנו להשיג את האליפות. הנדריקס ישפר מאוד את משחק הפנים שלנו ויהפוך אותו לעמוק ומגוון יותר עבורנו".

הנדריקס הגיע למכבי בקיץ 2010 אחרי עונה נהדרת בגרנאדה, בסיומה נבחר לתגלית העונה בליגה הספרדית. בעונתו הראשונה בצהוב הגיע עם מכבי לגמר הפיינל פור בברצלונה (במפגש ההצלבה הראשון מול ויטוריה כיכב עם 16 נקודות ו-16 ריבאונדים), ועונה לאחר מכן היה בורג חשוב בקבוצה של דייויד בלאט כשתרם 8.9 נק', 5.4 ריב' ו-1.3 חסימות ביורוליג לצד 11.3 נק' ו-6.9 ריב' בליגת העל.

את עונת 2012/13 החל במילאנו, אבל בינואר עבר ללוקומוטיב קובאן הרוסית, בשורותיה שיחק במשך שתי עונות וחצי והוביל אותה לזכיה ביורוקאפ ב-2013 (נבחר ל-MVP של הגמר עם 25 מדד, 14 נק', 9 ריב' ו-2 חטיפות). בעונה לאחר מכן הציג את המספרים הטובים ביותר שלו ביורוליג: 10.5 נק', 7.3 ריב' (שלישי בליגה) ו-1.1 חסימות ובקיץ 2015 שיחק עם נבחרת מקדוניה באליפות אירופה. 

את העונה הנוכחית החל הנדריקס במדי מלאגה הספרדית, לה תרם 9 נקודות ו-6.2 ריבאונדים בממוצע למשחק ביורוליג. העונה הוא שיחק פעמיים מול מכבי ת"א ובלט בשני המשחקים עם 12 נק' ו-6 ריב' בתל אביב לעומת 11 נק' ו-12 ריב' בספרד.

עוד באותו נושא: ז'אן טבק, ריצ'רד הנדריקס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי