Sport1 Banner

רוצה אליפות: היקרסון חתם במכבי חיפה

מרגיש שניתן לזכות באליפות. רמי הדר
מרגיש שניתן לזכות באליפות. רמי הדר | צילום: ערן לוף

הגארד/פורוורד (34, 1.96) נבחן בעבר בכרמל. סלסטין לא יתלבש בהמשך העונה

(גודל טקסט)

חוזר ללבוש ירוק: מכבי חיפה הודיעה שהחתימה עד סוף העונה את הגארד/פורוורד לירוי היקרסון (34, 1.96), ששיחק בשורתיה במהלך מסע משחקים ב-NBA ב-2014.

 

היקרסון, שלאחרונה שיחק בפורטו ריקו, היה בנוסף לכך במהלך הקריירה בקבוצות רבות באמריקה וביבשות נוספות: מקסיקו, ארגנטינה, וונצואלה, ברזיל, הפיליפינים, טורקיה, הרפובליקה הדומיניקנית וקנדה. הוא הוכתר פעמיים לשחקן העונה במקסיקו (2009, 2013) וגם כיכב במשחקי האולסטאר, כאשר זכה בתחרות ההטבעות ופעמיים נבחר למצטיין.

 

 

החתמתו של היקרסון יכולה ללמד כי הירוקים, שניצחו העונה פעמיים את הפועל ירושלים בארנה והנחילו למכבי תל אביב את התבוסה הגדולה בהיסטוריה שלה, מאמינים כי ביכולתם ללכת עד הסוף ולזכות באליפות, שתוכרע השנה בשיטת הפיינל פור.

 

עם החתמתו של הגארד/פורוורד, מצבת הזרים של הירוקים עומדת על שישה שחקנים, כאשר לכל משחק מותר להלביש חמישה בלבד. אמיר סלסטין, שחתום בכרמל עד קיץ 2018 וקולע פחות מנקודה למשחק, צפוי לא להתלבש למרבית המשחקים עד לסיום העונה.

 

הבעלים ג'ף רוזן הגיב להחתמה ואמר: "אנחנו נרגשים לחזק את הסגל שלנו לקראת השלבים האחרונים של העונה, עם התוספת של לירוי היקרסון. לירוי הוא שחקן התקפי מחונן, אשר יביא דינמיקה אחרת להתקפה של הקבוצה שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי