Sport1 Banner

דוסון קיבל הכי הרבה קולות למפגש האולסטאר

שון דוסון
שון דוסון | צילום: דני מרון

שחקן ראשל"צ הקדים את מאיר טפירו. דונטה סמית' הראשון בסגל של הזרים

(גודל טקסט)

נקבעו הסגלים למשחק האולסטאר של ליגת העל בכדורסל, שייערך השנה בעיר אילת בחג פורים (25 במרס). שון דוסון ממכבי ראשון לציון סיים במקום הראשון בין מקבלי הקולות עם 5,696 הצבעות, כאשר מאיר טפירו ממכבי קרית גת, שיחגוג הופעה שישית ברציפות שלושה ימים לפני יום הולדתו ה-41, הגיע למקום השני עם 4,831 קולות. מיד אחריהם הגיעו ניב ברקוביץ' מעירוני נהריה (4,396 קולות) ויובל נעימי מעירוני נס ציונה (4,343 קולות), וליאור אליהו (4,054 קולות), מלך סלי האירוע בכל הזמנים (106 נקודות במצטבר), היחיד פרט לטפירו שלא החמיץ אף אולסטאר בעשור האחרון.

הקרב על המקום הראשון בין הזרים היה צמוד מאוד, כאשר בסופו של דבר סיים דונטה סמית' מהפועל ירושלים במקום הראשון עם 4,528 קולות לעומת 4,520 של מלך סלי הליגה וויל קלייברן מהפועל חולון. כוכב האלופה הוא הזר היחיד שירשום הופעה רביעית ברציפות באירוע וזו הפעם השניה שהוא מסיים ראשון במשאל מבין הזרים. 

גרגורי ורגאס ממכבי חיפה, שזכה לתמיכה רבה מהגולשים במולדתו ונצואלה, סיים שלישי (4,273 קולות), קאליף ווייאט מהפועל אילת רביעי (4,138 קולות) ודווין סמית' ממכבי תל אביב סגר את החמישיה המובילה עם 3,242 קולות, אך בעקבות הפציעה שלו הוא יוחלף בזר הבא של הצהובים בהצבעה, בראיין רנדל.

כל קבוצה בליגה תיוצג על ידי שחקן אחד בכל נבחרת, כאשר המארחת הפועל אילת תשלח שני נציגים לכל צד – בנבחרת הישראלים יהיו אלה הקפטן המקומי אפיק ניסים ואלישי כדיר, שמחזיק בשיא כל הזמנים באולסטאר עם 40 נקודות במפגש ב-2012, ובנבחרת הזרים קאליף ווייאט ואלאדה אמינו.


דונטה סמית', שוב ראשון בין הזרים (דני מרון)

הסגל המלא של נבחרת הישראלים, אותה יאמנו במשותף דני פרנקו ורמי הדר: שון דוסון (מכבי ראשל"צ), מאיר טפירו (מכבי קרית גת), ניב ברקוביץ' (עירוני נהריה), יובל נעימי (עירוני נס ציונה), ליאור אליהו (הפועל ירושלים), רביב לימונד (הפועל ת"א), גל מקל (מכבי ת"א), יהונתן שולדבראנד (מכבי אשדוד/באר טוביה), אלישי כדיר (הפועל אילת), אפיק ניסים (הפועל אילת), אייזק רוזפלט (הפועל חולון), עוז בלייזר (מכבי חיפה) ואבירם זליקוביץ' (בני הרצליה).

הסגל המלא של נבחרת הזרים, אותה יאמנו יחד ז'אן טבק ומיקי גורקה: דונטה סמית' (הפועל ירושלים), וויל קלייברן (הפועל חולון), גרגורי ורגאס (מכבי חיפה), קאליף ווייאט (הפועל אילת), אלאדה אמינו (הפועל אילת), בראיין רנדל (מכבי ת"א), דרו קרופורד (בני הרצליה), מרקו קילינגסוורת' (מכבי קרית גת), אייזיה סוואן (מכבי אשדוד/באר טוביה), טרה סימונס (הפועל ת"א), דריל מונרו (מכבי ראשל"צ), מייקל אומה (עירוני נהריה) וסנדיאטה גיינס (עירוני נס ציונה).

בחמש השנים האחרונות עומד המאזן במשחק האולסטאר על 1:4 לזכות הישראלים: ב-2011 הם ניצחו בגן נר 117:122, כעבור שנה באשקלון 109:113 וב-2013 בחיפה רשמו את ניצחון השיא של השנים האחרונות, 111:127. לפני שנתיים בבאר שבע ניצחו הזרים 103:111, אבל בעונה שעברה בחולון שוב הייתה ידם של הכחולים-לבנים על העליונה עם 121:122 דרמטי לאחר הארכה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי