Sport1 Banner

אלון: כנראה יש סיבה שפיני גרשון לא בירושלים

אלון עם פרנקו. אין שום כוונה לפטר את המאמן
אלון עם פרנקו. אין שום כוונה לפטר את המאמן | צילום: דני מרון

בעלי האלופה חשף ברדיו ירושלים: "לא מדויק שהוצע לו להצטרף". הולמן חתם

(גודל טקסט)

הסנטר איליי הולמן, שהצטיין העונה במדי גואנגשה הסינית (22.4 נקודות ו-14.4 ריבאונדים למשחק) חתם בהפועל ירושלים עד סיום העונה.

 

הולמן (2.08 מ') שיהיה בן 27 בסוף החודש, שיחק בעונת 2012/13 בהפועל אילת והעמיד ממוצעים יפים של 13 נקודות ו-10 ריבאונדים לעונה. הוא ינחת בישראל בלילה שבין שלישי לרביעי ולא ייטול חלק במשחק מול הרצלה בשני.

 

  • הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ספורט1

 

הצטרפותו של הולמן לשורות האלופה מערערת עוד יותר את מעמדו של ג'וש דאנקן, למרות שייתכן שהולמן יצטרף לירושלים כזר שישי ולא על חשבונו של הפורוורד המאכזב (8.8 נקודות ו- 3.5 ריבאונדים). מעמדו של טוני גפני יציב.

 

ברוך הבא להפועל, איליי הולמן!

Posted by Hapoel Jerusalem Basketball Club on Friday, March 4, 2016

 

הולמן היה מועמד גם למכבי תל אביב, אבל הצהובים החליטו לוותר עליו בסופו של דבר ופינו את הדרך לאורי אלון, הבעלים של האלופה, שצייץ הבוקר עם סימן סמיילי כפי שעשה בעבר עם החתמות. לאחר מכן הבעלים גם כתב כי "מי שיודע לשפר במהלך הדרך גם בסוף ייקח את התואר הכי חשוב של העונה. השיפור מתחיל היום".

 

The road to the Championship continues today :)מי שיודע לשפר במהלך הדרך גם בסוף ייקח את התואר הכי חשוב של העונה. השיפור מתחיל היום.

Posted by Ori Allon on Thursday, March 3, 2016

בראיון לרדיו ירושלים 101FM אמר הבעלים: "אנחנו במקום הראשון בליגה, צירפנו שחקן מאוד משמעותי, שחקן חזק, אגרסיבי וריבאונדר שמאוד מזכיר את דיון תומפסון ועוד לא סיימנו", אמר.

בגואנגשה שיחק הולמן לצדו של ג'רמי פארגו, אקס מכבי תל אביב וגליל עליון, שהוזכר גם הוא כמועמד לבירה והבעלים התייחס לכך: "אם תהיה אפשרות לחזק את הקבוצה בקרוב, נעשה זאת. פארגו? לא יודע אם הוא, אבל בואו נראה".

 

"בסופו של דבר המטרה שלי היא שהקבוצה תנצח ותביא אושר לאוהדי ירושלים, ובשביל זה אני מוכן להשקיע הרבה מאוד כסף ומאמץ", המשיך הבעלים בראיון שהעניק ברדיו, "מצד שני חשוב לי גם שהאוהדים יבינו שדברים פה השתנו מלפני מה שהיה לפני שהגעתי. 

"אנשים לא יפוטרו ולא ילכו הביתה בגלל הפסד כזה או אחר ואפילו לא קמפיין כזה או אחר. יש לי מאמן מצוין שאני הולך איתו ואני יודע למה אני הולך איתו".

גרשון. יש סיבה לכך שהוא לא מגיע לבירה (עדי אבישי)

בהמשך ישיר לכך, נשאל אלון על מועמדותו של פיני גרשון וענה: "בקיץ אתם תראו מה למדתי בשנתיים האחרונות כדי לנסות ולתקן את הקבוצה כדי שנביא אליפות ונתחרה באירופה. הבן אדם הראשון שיש לו אינטרס לשפר את המערכת זה אני.

"יש לנו מועמדים מסוימים שאנחנו חושבים עליהם שאולי יכולים לעזור לנו בצורה כזאת או אחרת בשנה הבאה. אני ופיני מדברים תקופה ארוכה, אבל לא מדויק שהצענו לו להצטרף העונה. בעלים של קבוצה שמדבר עם מאמן פנוי בשוק על אפשרויות מסוימות, אז דברים דולפים. הצעה רשמית לאמן השנה לא הייתה".

לסיכום אמר: "פיני גרשון הוא איש מקצוע שיודע כדורסל והרבה. אם הוא מתאים להפועל ירושלים? אם זה לא קרה עד עכשיו כנראה שיש סיבה. אין לי דבר רע לומר עליו, אבל לפעמים בן אדם ומועדון לא מתחברים וזה לא אומר שהוא לא איש כדורסל מעולה. אני חושב שטוב לו איפה שהוא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי