Sport1 Banner

במוצ"ש: פישר וירושלים בקרב לוהט נגד ראשל"צ

ישוב אחרי היעדרות של 3 שבועות. פישר
ישוב אחרי היעדרות של 3 שבועות. פישר | צילום: דני מרון

קרב צמרת: האלופה מגיעה מאוכזבת מאירופה אך מעודדת מחתימת אליהו

(גודל טקסט)

המחזור ה-16 של ליגת העל ייפתח עם קרב צמרת מרתק בין הפועל ירושלים (3:12) למכבי ראשון לציון (6:9) במוצאי שבת (20:00).

 

העונה של האלופה מתחילה להזכיר מעט את העונה הקודמת: בעוד במסגרת המקומית העניינים נראים טוב, בטח לאחר הניצחון המשכנע על מכבי תל אביב, ההתמודדות במסגרת האירופית מתחילה לברוח בין הידיים לאחר ההפסד הביתי המביך לגראן קנאריה, שהוריד את האדומים למאזן 2:0 בשלב השני של היורוקאפ.

 

 

לעומתם, הקבוצה מעיר היין, שהפסידה בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלה, ניצחה באמצע השבוע את נובו מסטו ועלתה לראשות הבית שלה ביורופקאפ, עם מאזן 1:2 ועמדה מצוינת להעפלה לשלב הבא.

 

בעוד ההפסד ביורוקאפ יצר אווירה שפופה בקרב הירושלמים, הגיעה החדשה הגדולה של השבוע, אם לא של העונה כולה בישראל, עם החתמתו של הפורוורד המצטיין ליאור אליהו לשלוש שנים נוספות, ששמה קץ לשמועות על מעבר אפשרי שלו למכבי ת"א בסיום העונה. רוממה את הרוחות.

 

החתמה שרוממה את הרוחות בבירה. אליהו (דני מרון)

 

יחד עם ד'אור פישר, שנחת בארץ, התאמן עם הקבוצה וייטול חלק במשחק, משחק הצבע של ירושלים צפוי לשוב ולתפקד, אם כי נכון לעכשיו מסתמן כי ג'וש דאנקן ימשיך להיעדר. המאמן דני פרנקו מקווה לנצח את היריבה החזקה גם כדי לשמור על הבידוד בפסגה וגם כדי להמשיך ולרומם את מצב הרוח לקראת משחק היורוקאפ ביום רביעי בשטרסבורג, שבמידה והפועל תפסיד בו היא שוב תזדקק לניסים ונפלאות על מנת להעפיל לשלב הבא.

 

משחק הצבע של האדומים צפוי לפגוש את הסנטר הטוב בליגה, דריל מונרו, שרשם את משחק השיא שלו בדקות (46), נקודות (26), חטיפות (6) ומדד (43) במפגש הקודם בין הקבוצות, שהסתיים בניצחון דרמטי של ראשון לציון אחרי שתי הארכות. היה זה הניצחון הראשון מזה זמן של הכתומים על האדומים, לאחר שבעונה שעברה כל שבעת המשחקים בין הקבוצות, כולל שלושת משחקי הפלייאוף, הסתיימו בניצחון הירושלמים.

 

משחק השיא שלו. מונרו עוצר את דאנקן בסיבוב הקודם (אודי ציטיאט)

 

"חשוב לנו לחזור למסלול הניצחונות אחרי ההפסד ביום רביעי", הדגיש קפטן ירושלים, יותם הלפרין. "אין ספק שראשל"צ היא אחת הקבוצות האטרקטיביות בליגה, יש להם הרבה כלים, גם ישראלים וגם זרים טובים. הם יבואו מבחינתם לעשות את המקסימום כדי לשבש אותנו. קיבלנו בחזרה את דיאור פישר, נקווה שהוא יוכל לתת כמה שיותר. נצטרך להתמודד עם מאסה של פיזיות וגובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי