Sport1 Banner

"חגיגות שמזכירות את הימים שהגענו לגמר הפלייאוף"

עדיין מוקדם לדעת אם נהריה תשאף לצמרת. ברקוביץ' ובראון
עדיין מוקדם לדעת אם נהריה תשאף לצמרת. ברקוביץ' ובראון | צילום: ערן לוף

שמחה בנהריה אחרי הניצחון על מכבי. אלפסי: "מותר לחגוג, מכבי זה שם דבר"

(גודל טקסט)

שמחה גדולה הייתה אמש בנהריה בסיום הניצחון הגדול 70:76 על מכבי תל אביב והעליה למקום הראשון. השחקנים רקדו ושמחו בחדר ההלבשה, ובצפון הגדירו זאת "כחגיגות שמזכירות ימים עברו", כשהדגישו את הימים של לפני עשור בהן נהריה העפילה לגמר הפלייאוף.

 

המאמן אריק אלפסי ניסה בסיום לצנן טיפה את ההתלהבות ואמר: "אנחנו בעיצומו של סיבוב טוב, רצינו להביא את מכבי תל אביב למשחק צמוד וסקור נמוך. יש הרבה מה לראות בנהריה ואני מקווה שהאולם יהיה מלא גם לא נגד מכבי. עדיין מוקדם לומר אם נהריה יכולה לשאוף לצמרת, אנחנו כרגע רק בסופו של סיבוב ראשון"

 

 

 

 

על החגיגות בחדר הלבשה בסיום המשחק אמר המאמן: "מותר לחגוג, מכבי זה שם דבר בכדורסל הישראלי, אולם עדיין מוקדם לומר אם הקבוצה הזאת יכולה לשחזר את העונה של לפני עשור. אנחנו תמיד רעבים וכל אימון עובדים קשה.

 

"אני נהנה לאמן את השחקנים האלה ורואים זאת על המגרש, אבל אנחנו עדיין לא קבוצת צמרת", הבהיר אלפסי.

 

הישג ענק אך הליגה ארוכה. ברנדווין (ערן לוף)

 

בבוקר שלמחרת התייחס שחקן הקבוצה עודד ברנדווין לניצחון הגדול: "ניצחון גדול שלנו, כולם יודעם מה זה מכבי וזה הישג גדול בשביל מועדון כמו נהריה. כולם ראו את האווירה שהייתה, כל השחקנים נתנו את התחת, שיחקו חזק ונתנו לאוהדים ולעיר נהריה מתנה מדהימה. זה לא מובן מאלי שמועדון כמו נהריה מנצח את מכבי תל אביב"

 

"יש לנו אופי ורצון להוכיח ולהתקדם יותר", הצהיר הגארד. "יש שחקנים שרוצים להתקדם ונותנים את הכל בשביל זה. זה הישג ענק אבל הליגה ארוכה וצריך להמשיך לעבוד קשה. אושר גדול,זה לא סתם ניצחון, אבל הכי חשוב ההמשכיות".

עוד באותו נושא: אריק אלפסי, עודד ברנווין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי