Sport1 Banner

השמיני ברצף: 74:102 למכבי ת"א על הרצליה

| צילום: אודי ציטיאט

לנדסברג, סמית' ורוצ'סטי קלעו 16 כל אחד. ההצגה של משעור לא הספיקה

(גודל טקסט)

כרם משעור אולי היה מוכר בתחילת העונה בתור השחקן הערבי היחיד בליגת העל שלנו, אבל עכשיו לכולם ברור שלא מדובר בהבלחה או קוריוז. הכשרון הנפלא של בני הרצליה סיפק הצגה חלומית מבחינתו מול מכבי תל אביב, אלא שזו לא ממש התחשבה ודרסה 74:102 את היריבה מהשרון. 

זה היה הניצחון השמיני ברציפות של מכבי תל אביב, שם כבר מתחילים לחשוב על הפניית המאמצים למשחקי היורוקאפ המתקרבים. כבר ברבע הראשון היה ברור שזה לא ממש כוחות עם 12:31 לצהובים, שלא הנחיו לאורחים לחזור לתמונה ביד אליהו. 

שמונה משחקני מכבי תל אביב סיימו עם 8 נקודות ומעלה, מה שהאפיל על יכולת מצוינת של כרם משעור הצעיר. הכשרון האורח להט בהתקפה עם 25 נקודות ב-11 מ-17 מהשדה (8 מ-11 לשתיים, 3 מ-6 מהשלוש), 7 ריבאונדים ו-3 חטיפות. אלא שמנגד יש הרבה יותר כלים. 


כך עושים עבירה בישיבה (אודי ציטיאט)

שחקני מכבי תל אביב צלפו 11 מ-21 מעבר לקשת ובלט מעל כולם סילבן לנדסברג, שבפחות משלושים דקות שהיה על הפרקט המארחת הובילה בפער של 29 נקודות. הסווינגמן סיים עם 16 נק', כמו גם דווין סמית' וטיילור רוצ'סטי. טרבור אמבקווה קלע 12, גיא פניני 11, דראגן בנדר 10 ויוגב אוחיון חילק 6 אסיסטים. 

מהעבר השני, משעור הוליך את קלעי הרצליה עם 25, דרו קרופורד תרם 17, דני רובין 12 וג'יימס סינגלטון סיים עם 10 נקודות. אבירם זליקוביץ' לא התלבש, מורן רוט סבל מכאבים ומיעט לשחק.


גורקה וטבק, יחי ההבדל (אודי ציטיאט)


לנדסברג, הפרש גדול כשהוא על המגרש (אודי ציטיאט)


סמית', הוביל את הבריחה בפתיחה (אודי ציטיאט)

עוד באותו נושא: כרם משעור

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי