Sport1 Banner

הפועל אשדוד חתמה את הסיבוב הראשון בפסגה עם 22:35 על רחובות

ניבו לוי
ניבו לוי | משה דהן, הפועל אשדוד

ניבו לוי כיכב עם תשעה שערים והדרומיים השיגו את ניצחונם העשירי העונה, עידן מימון הפסיד לאחיו עומרי והפועל ראשל"צ איבדה את המקום השני ליריבה העירונית מכבי, שהכניעה את הרצליה. מוצקין גברה על חולון

(גודל טקסט)

הסיבוב הראשון בליגת העל בכדוריד ננעל היום (שישי) ובתום 11 מחזורים, הפועל אשדוד מוליכה את הטבלה ומכבי דימונה, שנוצחה אמש 29:25 בדרבי הנגב נגד מ.כ באר שבע, סוגרת אותה. רגע לפני שהליגה יוצאת לפגרה עד ה-23/1, שבמהלכה יתקיימו משחקי נבחרת ישראל מול קפריסין, פינלנד ויוון בחודש ינואר, חמישה משחקים התקיימו היום.

האלופה הפועל אשדוד ניצחה בגדול את רחובות, 35:22, אחרי שכבר הייתה בפיגור של 6 שערים במהלך המחצית הראשונה. הקבוצה מעיר הנמל השיגה את ניצחונה העשירי העונה וסיפקה אמירה ברורה ליריבה, שירדה למקום ה-7, לקראת מפגש חצי גמר גביע המדינה בין השתיים.

בדרבי המשפחתי של המאמנים עידן ועומרי מימון התהפכו היוצרות, כאשר א.כ נס ציונה הראתה אופי גדול וניצחה 26:28 את הפועל ראשון לציון. האדומים ספגו את הפסדם השלישי וירדו למקום השלישי. לנס ציונה זה היה ניצחון רביעי. מי שעלתה למקום השני על חשבון הקבוצה מעיר היין היא יריבתה העירונית, מכבי ראשון לציון, שהשיגה ניצחון 26:37 על בני הרצליה, מה שהשאיר את הקבוצה מהשרון במקום הלפני אחרון. שתי הקבוצות מראשון לציון ייפגשו ב-22 בפברואר, בחצי גמר גביע המדינה.

טבלת ליגת העל בתום הסיבוב הראשון (איגוד הכדוריד)
טבלת ליגת העל בתום הסיבוב הראשון (איגוד הכדוריד)

מכבי קרית מוצקין, שהייתה בתקופה גרועה עם ניצחון בודד בששת המשחקים אחרונים, השיגה ניצחון 29:30 על מ.כ חולון. הקרייתים מדורגים במקום השמיני עם מאזן 6:5, כמו רחובות שבמקום השביעי. החולונים, שהיוו את הפתעת הסיבוב הראשון ונעצרו מעט בסיומו, חתמו אותו עם 15 נקודות, במקומות 4-5, כמו א.ס רמת השרון שגברה 29:32 על קרית אונו (מסיימת במקום ה-10). באר שבע, שכאמור ניצחה אמש בדימונה, חתמה את הסיבוב הראשון במקום השישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי