Sport1 Banner

אולג בוטנקו ימשיך בנבחרת ישראל במקביל לעבודתו באשדוד

אולג בוטנקו
אולג בוטנקו | הדר ואן קולא באדיבות איגוד הכדוריד

המאמן הלאומי יישאר גם לקמפיין מוקדמות אליפות העולם: "המטרה להמשיך להתפתח, זה טורניר חשוב להמשך הדרך שלנו". הצעה להארכת החוזה הוגשה גם לאסף לוי

(גודל טקסט)

אולג בוטנקו ימשיך כמאמן הלאומי ויוביל את נבחרת ישראל בקמפיין מוקדמות אליפות העולם, כך אישר הבוקר (ראשון) איגוד הכדוריד. בוטנקו ימשיך במקביל להדריך את הפועל אשדוד, אותה הוא הוביל לאליפות היסטורית. גם אסף לוי, שותפו של בוטנקו לדרך, יקבל הצעה להמשיך בנבחרת הלאומית.

בוטנקו, שמונה לתפקיד במאי שנה שעברה, היה קרוב להעלות את הנבחרת לאליפות אירופה, אבל המשימה לא צלחה בגלל הפרש שערים נחות. כעת, המשימה היא לעבור את יוון, פינלנד וקפריסין במשחקים שייערכו בחודשים אוקטובר-ינואר, ולהעפיל לשלב השני במוקדמות. המשחקים ייערכו בשיטת בית-חוץ, ולא בטורניר, בעקבות דרישתן של יוון ופינלנד (לצורך טורניר שהיה עשוי להיערך גם בישראל היה צורך בהסכמה של שלוש נבחרות).

לאחר ההכרזה על הישארותו אמר בוטנקו: "אני שמח מאוד להמשיך לעוד קדנציה בנבחרת ישראל. המטרה להמשיך בתהליך ולפתח אותה. טורניר מוקדמות אליפות העולם חשוב להמשך הדרך שלנו, ואני מאוד מקווה שאעזור לנבחרת להצליח במשימה".

משחק הפתיחה מול פינלנד, ב-23/24 באוקטובר, עשוי להיות משוחק באשדוד, כעשרה ימים אחרי שאלופת המדינה תארח באולם הכדורסל את משחקה בסיבוב השני בגביע האיגוד האירופי. שלושה ימים לאחר מכן ייערך המשחק השני ביוון, וצמד המשחקים מול קפריסין, והמפגשים מול פינלנד ויוון (משחק אחרון בארץ) ייערכו בתחילת ינואר 2020.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי