Sport1 Banner

ניצחונות לנבחרת הנוער בפתיחת אליפות אירופה בשוודיה

נבחרת הנוער בכדוריד
נבחרת הנוער בכדוריד | יריב ירושלמי, איגוד הכדוריד

החבורה של דביר גולדשטיין וניסים פלח גברה על אסטוניה (20:26) ועל גיאורגיה (26:29) בדרך לפתיחה מוצלחת בטורניר היוקרתי עד גיל 17. אור לוי הצטיין עם 19 שערים בסיכום הכללי, מחר: נבחרת ספרד

(גודל טקסט)

נבחרת הנוער התחילה היום (שני) את אליפות אירופה הפתוחה בכדוריד עד גיל 17 שנערכת בצ'כיה עם שני ניצחונות במשחקים הראשונים. הישראלים גברו 20:26 על אסטוניה ו-26:29 על גיאורגיה, והתקרבה לשלב הבא. מחר בערב תפגוש הנבחרת, אותה מדריכים דביר גולדשטיין וניסים פלח, את ספרד, וביום רביעי מצפים לה משחקים נגד נורבגיה ואיי פארו.

זה היה יום מוצלח במיוחד לאור לוי, שהבקיע 19 שערים בצמד המשחקים. במשחק הראשון נגד אסטוניה כבשו עבור הנבחרת אור לוי 8, נדב כהן 7, רועי ליבגוט ואיתי שלמא 3, תום רוזנפלד 2 יפתח דהן, ואור ממן ואור שולמן 1. במשחק נגד גיאורגיה – אור לוי 11, יפתח דהן 5, איתי שלמא ורועי ליבגוט 4 כ"א, אור ממן ונדב כהן 2 כ"א, אלון שולמן ותום רוזנפלד 1 כ"א. בנבחרת ציינו את השוער יותם בוכניק שהפגין יכולת גבוהה.

נבחרת הנוער, כמו נבחרת העתודה ששיחקה בסוף השבוע בטורניר האומות בגרמניה (סיימה ב-26:26 מול איסלנד, הפסידה 33:25 לגרמניה וניצחה את קבוצת לובק הגרמנית), עושות את ההכנות לקראת השתתפויות באליפויות אירופה עד גיל 18 ועד גיל 20 שייערכו בקיץ הבא בסלובניה, ובאיטליה ואוסטריה (בהתאמה).

עוד באותו נושא: כדוריד, נבחרת הנוער

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי