Sport1 Banner

הנבחרת יוצאת לפולין, המטרה: כרטיס עלייה לאליפות אירופה

אולג בוטנקו
אולג בוטנקו | צילום: יועד כהן איגוד הכדוריד

ביום ראשון, במחזור הנעילה של המוקדמות, (שידור ישיר בספורט2 החל מ-18:50), חייבים השחקנים של אולג בוטנקו ואסף לוי תיקו או ניצחון חוץ שיבטיחו את המקום השני בבית ואת כרטיס העלייה

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל תמריא מחר (שבת) בבוקר לפולין, לקראת המפגש בין הנבחרות ביום ראשון, במחזור הנעילה של מוקדמות אליפות אירופה (שידור ישיר בספורט2 החל מ-18:50).


תיקו או ניצחון חוץ, יבטיחו לנבחרת ישראל את המקום השני בבית 1, ואת כרטיס העלייה לאליפות אירופה. הפסד, והנבחרת תסיים במקום השלישי (בהנחה שקוסובו לא תחולל סנסציה בגרמניה), ואז היא תקווה שהניקוד שלה יספיק כדי להיכלל בדירוג ארבע הנבחרות בעלות הניקוד הטוב ביותר מבין שמונת בתי המוקדמות (אחרי 5 מחזורים, הנבחרת נמצאת במקום השלישי בדירוג).


המאמנים אולג בוטנקו ואסף לוי קיימו היום (שישי) את האימון המסכם בארץ, לאחר ההפסד הצורב שלשום לגרמניה (40:25). השינויים שהתבצעו בסגל בשלב זה: עדן ג'ינג'י ייצא במקום יואב למברוזו, שנמצא בטירונות. שניר נציה ייכלל בסגל במקום ירמי סידי. השוער מושיקו אלימלך יחליף את יהב שמיר, וייצא לצידו של דן טפר. כל יתר השחקנים ששיחקו מול גרמניה נכללים, כאשר שחקני ההרכב – חן פומרנץ (מורחק) ועמית סטלמן (פצוע) שוב יחסרו.


כאמור, במחזור האחרון, נבחרת ישראל נוצחה בת"א 40:25 מול גרמניה, שהבטיחה עוד קודם לכן את עלייתה לאליפות אירופה. המשחק השני בין קוסובו לפולין הסתיים בשוויון 23:23. המשמעות: נבחרת ישראל נותרה במקום השני עם 4 נקודות, ואחריה פולין וקוסובו עם 3 נקודות.


התקווה היא כמובן להשיג את התוצאה המיוחלת שתבטיח את המקום השני, אבל אם הנבחרת תנוצח בפולין, יחלו החישובים הבאים, לאחר שאמש נחתם המחזור ה-5 במוקדמות היורו והתוצאות בהחלט מעודדות בהיבט שלנו: רומניה הפסידה בביתה לפורטוגל (24:19), איטליה לרוסיה (30:23) והולנד ניצחה באסטוניה (27:33).

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי