Sport1 Banner

תיקו דרמטי בשרון, מ. ת"א – מ. ראשל"צ 28:31

| צילום: באדיבות איגוד הכדוריד

המחזור השישי בליגת העל בכדוריד, זימן כמה דרמות ותוצאות מעניינות

(גודל טקסט)

המחזור ה-6 בליגת העל בכדוריד נערך אחה"צ (שישי). עם החזרה מפגרת הנבחרת, זכינו לדרמות ותוצאות מעניינות: מכבי ראשל"צ כבר הייתה בדרך להנחיל הפסד בכורה למכבי ת"א המוליכה, כשהובילה ב-4 שערי הפרש במחצית, אבל מכבי ת"א שמרה לבסוף על מאזן הניצחונות המושלם שלה עם 28:31.

 

הדאבליסטית הפועל ראשל"צ, ניצחה בחוץ את הפועל ר"ג 25:29. הפועל אשדוד השיגה ניצחון חמישי ברציפות, מול אס"א ת"א 20:29, והיא חולקת כעת את המקום השני בליגה עם רמה"ש שסיימה ב-27:27 את דרבי השרון מול בני הרצליה, לה אלעד קפון השווה בשניית הסיום. נס ציונה השיגה ניצחון רביעי, מול קריית מוצקין 28:32

 

 

מכבי ת"א – מכבי ראשל"צ 28:31

 

רגע לפני פתיחת המשחק המרכזי, מכבי ת"א העניקה תשורות לשניים שהיו שותפים לאליפות ההיסטורית שלה – אלדר שיקלושי, ששב למכבי ראשל"צ, ולתום מטלון שהודיע על פרישה עם היציאה לפגרה. אח"כ זכינו למפגש צמרת איכותי ודרמטי.

 

הרבו לכבוש למכבי ת"א: קופמן ופומרנץ 9 כ"א, בוסקוביץ 7. הרבו לכבוש למכבי ראשל"צ: ווגרינץ 8, עומר גרא 6, רוזנטל 5, נאמן 3. שפטו ירון בן דן ואסף פארן.

 

הפועל ר"ג – הפועל ראשל"צ 29:25

 

 הדאבליסטית חזרה חדה מהפגרה, וניצחה בעוד הפועל ר"ג ממשיכה לדשדש בתחתית עם הפסד רביעי. הפועל ראשל"צ השיגה את הניצחון השלישי שלה העונה, ובמחזור הבא מצפה לה מבחן החזרה לצמרת במפגש הביתי המסקרן מול מכבי ת"א. שפטו שלמה כהן ואריק רוימי.

 

הפועל אשדוד – אס"א ת"א 20:29

 

הפועל אשדוד רשמה ניצחון חמישי ברציפות, מאז אותו הפסד במחזור הפתיחה למכבי ת"א. אס"א עם הפסד שני העונה. שפטו דור לרון ומתן לינדנבאום.

 

א.ס רמה"ש – בני הרצליה 27:27

 

הרצליה, עם קאמבק מדהים בדקה האחרונה ושערים של כספי הצעיר ואלעד קפון בשניית הסיום, כפו שוויון דרמטי. שפטו שלומי בר און ואורן איטין.

 

א.כ נס ציונה – מכבי קרית מוצקין 28:32

 

המארחת השיגה את הניצחון הרביעי שלה ונצמדת לצמרת. קריית מוצקין, עדיין ללא נקודות, תמשיך במאבקי ההישרדות שלה. שפטו יורם פרץ וערן אברמוביץ.

 

מ.כ חולון – הפועל פ"ת 26:32

 

מ.כ חולון עם נקודות ראשונות העונה, בקרב התחתית מול הפועל פ"ת, העולה החדשה, שרשמה את ההפסד השישי שלה. שפטו אלדד פלד ויוסי ימיני.

עוד באותו נושא: א.ס. רמת השרון, מ.כ. חולון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי