Sport1 Banner

עומר דבדה: "כל משחק הוא כמו גמר גביע"

הנבחרת במסיבת העיתונאים. שיהיה בהצלחה
הנבחרת במסיבת העיתונאים. שיהיה בהצלחה | באדיבות עמית שיסל, איגוד הכדוריד

הנבחרת מוכנה למוקדמות אליפות העולם. שמחי: "המטרה היא המקום הראשון"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל ערכה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת מוקדמות אליפות העולם שייערכו בת"א החל מיום חמישי.

 

הנבחרת מעוניינת להשיג את הכרטיס היחיד מבית 4 לשלב ההצלבה, ולשם כך תצטרך לעבור את נבחרות גיאורגיה (חמישי, 19:40), אסטוניה (שישי, 16:00) ופורטוגל (שבת, 19:15). כל המשחקים ייערכו בהיכל שלמה, בדרייב אין ת"א.

 

 

יו"ר איגוד הכדוריד דורון שמחי פתח את מסיבת העיתונאים: "עשינו מאמצים גדולים להביא את התחרויות לישראל. ההגרלה הייתה איתנו, ואני מקווה שגם ההצלחה בטורניר. המשימה שעומדת בפנינו מאוד קשה. הנבחרות היריבות נמצאות בהתקדמות, אבל המטרה היא המקום הראשון.

 

"במקביל, אנחנו מתקדמים עם הפרויקט הלאומי לעבר 2024, כשהמטרה של הנבחרת הזו היא מטרת ביניים. הרצון שלנו הוא להגיע לאליפות אירופה ב-2020, והצבנו מטרה שלנו כאיגוד להעפיל לשלב ההצלבה במוקדמות אליפות העולם 2017. אנחנו נעשה הכל כדי לגמור במקום הראשון. המשימה קשה מאוד, אבל נעשה את המקסימום בזכות הביתיות. ההכנה שלנו הייתה די קצרה, הבנו מאמן עם אסכולה חדשה וחשיבה אחרת שהיה צריך להכיר את הדברים מקרוב. אנחנו מאמינים ואני מאחל הצלחה לנבחרת ולפר במשימה רשמית ראשונה שהוא עומד בה איתנו".

 

המאמן פר קרלן: "בסה"כ עשינו הכנה טובה לטורניר, ואני חושב שאנחנו בדרך הנכונה. יש כיוון טוב בנבחרת בשלושה חודשים שאני נמצא איתם. עכשיו, הראש שלנו נמצא במשחק מול גיאורגיה. אני לא נכנס כרגע לפורטוגל ולאסטוניה, שהן נבחרות טובות. הדבר החשוב ביותר עבורנו הוא המשחק הראשון מול גיאורגיה. אנחנו ניאבק ולהערכתי הסיכוים הם שווים. אני מקווה שיתרון הביתיות יעשה את ההבדל.

 

"לגבי המשחקים הבאים, אסטוניה נבחרת מהירה, עם שחקנים מצוינים, והיא נמצאת בהתקדמות. פורטוגל היא הטובה בבית מבחינת הרמה. אנחנו נצטרך לתת הכל ב-3 ימים. מבחינת פיזית, עשינו הכנה דומה בשני המשחקים הקשים ששיחקנו יום אחרי יום בגרמניה, וגם בקפריסין. חילקנו כוחות, ואנחנו נצטרך גם הפעם את כולם. הרצון שלי הוא שכמו שעשינו בקפריסין, נגרום לגיאורגיה להיות ב'שוק' בזכות ההגנה שלנו והתיאום עם השוערים".

 

קרלן סיכם: "מצאתי כאן שחקנים בעלי רצון גדול, ויש כאן מוטביציה ואווירה טובה לקדם את הכדוריד והשחקנים. אנחנו עובדים מהפן הפיזי כדי להשתפר, התפתחות ברמה ההגנתית ובהחלט מצאתי כאן שחקנים שעובדים טוב. שיתוף פעולה טוב. אני מקווה שאחרי סוף השבוע הזה יהיו עוד סימנים טובים להמשיך לעתיד. אנחנו לא מסיימים, אלא רק מתחילים. זו הציפיה שלי מהטורניר".

 

עומר דבדה, קפטן הנבחרת שיציין מחר 28: "אנחנו נבחרת עם ממוצע הגילאים הכי צעיר, אבל אנחנו לא נשמש בזה כתירוץ. השחקנים שנמצאים כאן, כולל אני, עברנו מספיק משחקים וחוויות בינלאומיות בשלוש השנים האחרונות כדי להגיע מוכנים לטורניר הזה. יש לנו 3 משחקים מול נבחרות חזקות, כל משחק הוא כמו גמר גביע. המשחק הראשון חשוב מאוד. אנחנו עדיין בשלב שלומדים את פר והוא אותנו, אבל כעת מה שנשאר זה לבוא לשחק ולתת כל מה שיש לנו. זו הזדמנות לבוא ולקרוא לכל הקהל להגיע ולתמוך ולעודד. יהיה להם סוף שבוע מאוד שמח של כדוריד".

עוד באותו נושא: דורון שמחי, עומר דבדה, פר קרלן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי