Sport1 Banner

אבל בכדוריד: שחקן העבר יוני שור נרצח באיסטנבול

שלושה מתוך ארבעת ההרוגים - ישראלים
שלושה מתוך ארבעת ההרוגים – ישראלים | צילום: AFP

האיגוד שוקל לבטל נסיעה לידידות בטורקיה ולשחק נגד קבוצות מאולתרות

(גודל טקסט)

כמו יתר אזרחי המדינה, גם איגוד הכדוריד קיבל בצורה קשה את הפיגוע שהתרחש באיסטנבול, בו נרצחו ארבעה אנשים, מתוכם שלושה ישראלים. אחד ההרוגים הוא יונתן (יוני) שור, ששיחק בעבר במחלקת הנוער של הפועל רחובות ואחיהם של אמיר, אייל וערן, שחקני עבר בנבחרות ישראל השונות.

 

לקראת סוף החודש נבחרת ישראל אמורה לקיים באיסטנבול צמד משחקי הכנה נגד נבחרת טורקיה, אולם באיגוד קיים חשש להגיע למדינה הסמוכה בשל ההידרדרות במצב הביטחוני. ראשי האיגוד יקיימו התייעצויות עם ראשי מינהל הספורט וגורמים נוספים בשירותי הביטחון בנוגע לנסיעה למדינה, אליה החמיר משרד החוץ את אזהרת המסע.

 

 

אבל כבד. יוני שור ז"ל

 

בין היתר עלו שתי אפשרויות. הראשונה היא להציע לנבחרת הטורקית לקיים בישראל ולא בטורקיה את צמד המשחקים, שבעצמם מהווים הכנה אחרונה לקראת צמד משחקים נגד רומניה במוקדמות שלב 2 לאליפות אירופה 2018. אפשרות שנייה היא לבטל לחלוטין את המשחקים ובמקום זאת לקיים משחקי אימון נגד קבוצות מאולתרות שיורכבו משחקני ליגה מובילים, כולל זרים, מקבוצות שיודחו מהפלייאוף.

 

"זה בוקר קשה עבור כולנו, ובשם משפחת הכדוריד אני מביע את צערנו ותנחומינו הכנים, ומשתתף באבלה של משפחת שור היקרה והאהובה, ומשפחתה של שמחה דמרי, שנרצחו בפיגוע הנורא", יו"ר אמר יו"ר איגוד הכדוריד יוסי גבע. "אנחנו שולחים איחולי החלמה מהירה לפצועים".

איפה יתקיים המשחק? ניבו לוי (יועד כהן, איגוד הכדוריד)

 

"איגוד הכדוריד יפעל להביא להכנה מלאה וראויה לנבחרת הבוגרת, תוך אחריות מלאה לענייני הביטחון והכל ייעשה בשיתוף פעולה ותיאום עם הגורמים המוסמכים לכך", הדגיש גבע. "אנחנו ממתינים להבהרות ונפעל בהתאם".

 

משחקי הפלייאוף ימשיכו מחר (שני, 20:00) עם המשחק בין בני הרצליה ומכבי תל אביב, שמוליכה 0:1 ויכולה גם להכריע את הסדרה. בבית התחתון יתקיים משחק (21:00) בין הפועל רמת גת למ.כ. חולון. רבעי הגמר יימשכו ביום שלישי במשחק בין הפועל ראשון לציון ורמת השרון (19:40), שתנסה להדהים ולגמור את הסדרה. מכבי ראשון לציון, שמוליכה 0:1 על אס"א תל אביב, תצא אליה (19:15) בניסיון לעלות לחצי הגמר ונס ציונה תארח את אשדוד (20:00) כשגם היא מוליכה 0:1. משחק נוסף בבית התחתון יפגיש בין הפועל פתח תקווה וקרית מוצקין (20:00).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי