Sport1 Banner

הפועל אשדוד ניצחה 37:39 את מכבי ראשל"צ

אשדוד בדרך לניצחון הגדול
אשדוד בדרך לניצחון הגדול | צילום: תום לי סוויסה

מחזור 20 בליגת העל: 24:27 למכבי ת"א על חולון. נס ציונה גברה על רמה"ש

(גודל טקסט)

את השבוע שהחל בגמר גביע המדינה והזכייה של הפועל ראשל"צ, השלים היום (שישי) המחזור ה-20 בליגת העל בכדוריד.

 

הפועל אשדוד גברה על מכבי ראשל"צ 37:39, ועלתה על חשבונה למקום השני. הצהובים, שנוצחו בגמר הגביע, רשמו הפסד ליגה שלישי בארבעת המחזורים האחרונים וירדו למקום השלישי. 

 

 

 

המוליכה מכבי ת"א מצאה את עצמה בפיגור של ארבעה שערים במשחק הביתי מול מ.כ חולון מהתחתית, אבל ידעה לבצע מהפך במחצית השנייה ולנצח 24:27. נס ציונה השיגה ניצחון במאבקי הדירוג לקראת הפליאוף מול רמה"ש 23:28.

 

בחלק התחתון, שתי האחרונות בטבלה, הפועל פ"ת ומכבי קריית מוצקין ספגו הפסדים מול בני הרצליה והפועל ר"ג. הרצליה הבטיחה את המקום שלה בפליאוף, בעוד ר"ג מתבססת במקום ה-9 ומתקרבת להבטיח את ההישארות בליגה, לקראת פתיחת הבית התחתון.

 

הפועל אשדוד – מכבי ראשל"צ 37:39

 

משחק הצמרת היה נטול הגנות והניב 76 שערים. מכבי ראשל"צ עם הפסד שלישי בארבעת המחזורים האחרונים ירדה למקום השלישי. אשדוד, עם ניצחון רביעי ברציפות, עלתה למקום השני, שני מחזורים לסיום העונה.

 

כבשו לאשדוד: ביטון 10, קושמרו 8, דודר ובושיץ 7 כ"א, יוסי ביטרמן 4, ישראל ביטרמן 2, דדי פרץ 1. למכבי ראשל"צ: ווגרינץ 11, סטלמן 8, צ'אנצ'ר 6, טל גרא 4, דור קלדרון, רויטר ופרידמן 2 כ"א, גבע ושלם 1 כ"א. שפטו אלדד פלד ויוסי ימיני. 

 

מכבי ת"א – מ.כ חולון 24:27

 

טולי ליבגוט בהצגת ענק במחצית הראשונה, לצד יכולת התקפית טובה של חולון בראשות אלי רן, הובילו את האורחים ליתרון מפתיע מול המוליכה מכבי ת"א, שרק שבוע לפני כן רשמה הפסד ברמה"ש, לאחר 10 ניצחונות רצופים. במחצית השנייה, חן פומרנץ ועומר דבדה

 

הובילו את מכבי לשוויון 19:19 בדקה ה-45. נובאק בוסקוביץ הוביל למהפך. שפטו רונן פישר ודודי לוין.

 

הפועל ראשל"צ – אס"א ת"א 22:23

 

האדומים הגיעו אחרי הערב הענק שלהם ביום שני והזכייה בגביע המדינה. המנצחת עלתה למקום החמישי והיא משתווה לרמת השרון הרביעית עם 25 נק' כ"א. אס"א ירדה למקום השביעי. שפטו דור לרון ומתן לינדנבאום.

 

א.כ נס ציונה – א.ס רמה"ש 23:28

 

נס ציונה העלתה את מאזנה ל-24 נקודות, והיא מתקרבת כדי נקודה אחת בלבד מרמה"ש. שפטו לאונרד ינקו ואסף פארן.

 

הפועל ר"ג – מכבי קרית מוצקין 19:41

 

משחק חד צדדי של ה'אורדונים' שמבססים את מעמדם במקום ה-9 עם 14 נקודות, ארבע יותר מאשר לחולון העשירית, לקראת משחקי הבית התחתון והבטחת ההישארות בליגת ווינר. מוצקין נותרה עם ארבע נקודות במקום הלפני האחרון, ולקראת מאבקי הישרדות שימשכו עד הרגע האחרון. שפטו שלמה כהן ואריק רוימי.

 

הפועל פ"ת – בני הרצליה 33:28

 

הרצליה (מקום 8, 20 נק') הבטיחה את המקום שלה בפליאוף העליון. הפועל פ"ת נשארת במקום האחרון עם שתי נקודות. שפטו יורם פרץ ומתן בן סימון.

עוד באותו נושא: אס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי