Sport1 Banner

ותיקי נבחרת ישראל כיכבו במשחק הוקרה למומו לוצקי

באירוע המיוחד בפתח תקוה שנערך לכבוד מנהל הנבחרת המיתולוגי, כיכבו שחקנים רבים. לוצקי הנרגש: "היה לי טוב בשנותיי בנבחרת, מאחל לכל נבחרת תהיה טובה וחזקה"

(גודל טקסט)

אולם רוזמרין בפתח תקוה לבש הערב (שלישי) חג למשחק הוקרה לכבודו של מומו לוצקי, מנהל נבחרת ישראל במשך כ-20 שנים, שחגג לאחרונה את יום הולדתו ה-80.

באירוע נכחו שר התרבות והספורט מיקי זוהר, יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי, שחקנים ומאמנים רבים, כשיו"ר האיגוד, צביקה שרף, דורו ג'מצ'י, עומרי כספי ובנו של מומו, עידן, נשאו דברים.

"אני נרגש, טוב לראות אתכם וטוב לראות גם את עצמי כאן", אמר לוצקי בחיוך גדול, "היה לי טוב בשנותיי בנבחרת, אני מאחל לכל נבחרת שתהיה טובה וחזקה. אתמול ישבתי לראות את נבחרת העתודה בטלוויזיה וכאב לי מאוד שהפסדנו לבלגיה. חבר'ה, תשחקו טוב, תקלעו טוב – אני אוהב את כולכם".

מוטי דניאל, מומו לוצקי, שמעון אמסלם, תומר שטיינהאור
מומו לוצקי מקבל אהבה ממוטי דניאל, שמעון אמסלם ותומר שטיינהאור | ברני ארדוב
עודד קטש עם דורון שפר, משחק הוקרה של מומו לוצקי
עודד קטש עם דורון שפר | ברני ארדוב
עדי גורדון עם גל מקל, משחק הוקרה של מומו לוצקי
גל מקל עם עדי גורדון | ברני ארדוב
עדי גורדון עם צביקה שרף, משחק הוקרה של מומו לוצקי
עדי גורדון עם צביקה שרף | ברני ארדוב
שחקני עבר של נבחרת ישראל בכדורסל במשחק ההוקרה של מומו לוצקי
מומו לוצקי וכל הכוכבים | ברני ארדוב

במשחק מהנה שנערך על הפרקט בין שחקני העבר הגדולים של נבחרות ישראל ניצחה הקבוצה הכחולה בהובלת השחקן המצטיין גל מקל את הקבוצה הלבנה 78:89. בין השחקנים שעלו על הפרקט היו יותם הלפרין, ליאור אליהו, דורון שפיר, עדי גורדון, אפיק ניסים, יובל נעימי, דגן יבזורי, יניב גרין, ישראל שיינפלד, אורי קוקיה, ארז מרקוביץ', מורן רוט, אלישי כדיר ועוד.

עוד באותו נושא: נבחרת ישראל בכדורסל