Sport1 Banner

גם המעריצים הכי גדולים של מסי לא ראו אותו ככה עם אשתו

ליאו מסי, אנטונלה רוקוזו
ליאו מסי, אנטונלה רוקוזו | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

כחלק מקליפ לשיר חדש שכולל 113 נשיקות מכל רחבי העולם, הפרעוש" ואם ילדיו אנטונלה רוקוזו בהחלט גונבים את ההצגה. עוד בין המככבים: פאולו דיבאלה והחברה אוריאנה סבאטיני אחרי שהתאוששו מקורונה

(גודל טקסט)

ליאו מסי מכיר את אשתו ואם ילדיו, אנטונלה רוקוזו, מאז גיל חמש. הם עברו הכל ביחד, עוד הרבה לפני ש"הפרעוש" היה לדעת רבים שחקן הכדורגל הטוב בעולם ואולי אף בתולדות הענף. לאחרונה אף נחשפה תמונה שלהם יחד משנת 1998, עוד הרבה לפני שהם היו זוג הם היו החברים הכי טובים, ולמרות כל זאת – כמעט שלא זכינו מהזוג הנוצץ להצצה לחייהם הפרטיים, בוודאי שכמעט שלא זכינו לראות מעט רגעים אינטימיים ביניהם.

אבל כל זה השתנה היום (שישי), כאשר הזוג, כמו גם פאולו דיבאלה וזוגתו, הפכו לכוכבי הקליפ לשיר "Antes Que el Mundo Se Acabe", בתרגום חופשי לעברית "לפני שמגיע סוף העולם". במהלך הקליפ אתם תראו לא פחות מ-113 נשיקות בין בני זוג, כשהכוכבים, לפחות מבחינתנו, הם ליאו מסי ואנטונלה רוקוזו, כמו גם פאולו דיבאלה והזמרת הארגנטינית אוריאנה סבאטיני – זוג שכידוע התאושש מקורונה לאחר חודש קשה -ובקליפ נמצאים גם כוכב סרטי הקולנוע בן אפלק וזוגתו הקובנית אנה דה ארמס, שלוהקה לסרט ה-25 בסדרת ג'יימס בונד שייצא לאקרנים בתקווה בסוף השנה.

מה שהפתיע מאות מיליוני צופים בסרטון ברחבי העולם הוא לא רק שזכינו לנשיקה בין מסי לאנטונלה, אלא לאחת לוהטת במיוחד ומאוד לא אופיינית לשניים שבמשך עשרות שנים מבלים יחד ומעולם לא זכינו לראות אותם ככה, גם לא בתיעוד שיצא מחתונתם בקיץ 2017. אז מה דעתכם? הסרטון והתמונות להלן:


ליאו מסי ואנטונלה רוקוזו מפתיעים את כולם בקליפ (מסך)


לא תמונות אופייניות לזוג מסי (מסך)


דיבאלה ואוריאנה, שהתאוששו מנגיף הקורונה (מסך)


אנטונלה וליאו. ככה הם נראו ביום החתונה ב-2017 (AFP)

עוד באותו נושא: אנטונלה רוקוזו, ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי