Sport1 Banner

דגני בטירוף, ד"ש מזהבי: צפו בשחקנים חוגגים את ליל הסדר השונה

ערן זהבי
ערן זהבי | לירון מולדובן

גם במציאות המוזרה שנכפה עלינו, הכוכבים ניסו ליהנות. כוכב הנבחרת סיפק הצצה קלה לסין, בבית משפחת דגני היה שמח במיוחד עם ביצוע של הקפטן, ואי אפשר בלי הבוזגלוס

(גודל טקסט)
עם ישראל חווה אתמול (רביעי) את חג הפסח המוזר ביותר איי פעם אולי. במקום "ליל הסדר", הצינים יגדירו זאת כ"ליל הסדר" לאור העוצר שהוטל על ידי הממשלה כדי למנוע את התפשטות נגיף הקורונה. בדקנו עבורכם איך חגגו כוכבי הכדורגל הישראלי את החג.
 
 
בבית משפחת דגני היה שמח במיוחד. אוראל, קפטן הפועל תל אביב, דאג לעדכן את עוקביו כי הוא לא רק קיצץ בשכר אלא גם גזר את שערו (ותודה לאחיו על העזרה).  הוא הציג שולח ארוך, גדול, חגיגי ומופתי וסיפק הצצה גם לשלב ב' – שלב המתוקים כמו עוגל השוקולד הנפלאה, מעשה ידיה של עדן. אוראל שר יחד עם אחיו טל את "אחד מי יודע" בתלהבות שיחה, כמעט כמו במגרש הכדורגל.
 
 
משפחת בוזגלו, המשפחה הכי מיוחדת בכדורגל הישראלי, "חגגו" להם בגסרת הזום, במה שסביר להניח ייכנס גם לעונה הבאה של הדוקו שלהם – "הבוזגלוס". מאור עצמו העביר את הזמן בפאזלים וקצת כדורגל על שולחן ה-"פוטגול" למחרת. עומרי אלטמן התגעגע לחבריו והעלה תמונה קבוצתית.
 
 
ואם בתמונות עסקינן, ירדן שועה מסר דרישת שלום יחד עם הכלב. עומר אצילי הציג תמונה משפחתית למופת יחד עם אשתו אור וילדיהם. ואם כבר תמונה משפחתית, ניקיטה רוקאביצה, מלך שערי הליגה, מסר חג שמח ובעיקר הרבה בריאות יחד עם אשתו וילדיו. אין ספק שהוא מרגיש כאן בבית אחרי כמעט חמש שנים בישראל. דולב חזיזה מיהר להגיב ולברך.
 
 
ומה עם ערן זהבי? אתם חיכיתם לזה. הצצה קצרה אך מעניינת לסדר פסח איי-שם בסין הרחוקה. "חג שמח לכל עם ישראל", כתב כוכב הנבחרת וניתן היה להבחין בשולחן המכובד והערוך יחד עם הגדת פסח והכיפה.
 

משפחת אצילי (צילום מסך: אינסטגרם)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי