Sport1 Banner

מה קרה במסיבת הרווקים של אייל גולן?!

דניאל גרינברג, אייל גולן
דניאל גרינברג, אייל גולן | אור גפן

הזמר שהכי מזוהה עם הכדורגל הישראלי שבר שיאים בכל הנוגע למסיבת רווקים מושקעת שכללה חוויות אקסטרימיות ופעילויות מקוריות בסוצ'י שברוסיה. ומה עם הריקוד שלו?

(גודל טקסט)

בדרך כלל אנחנו רגילים לספר לכם על מסיבות הרווקות המושקעות של נשות הכדורגלנים, אבל במקרה של נשיא הכבוד של הפועל מרמורק, הזמר שהכי מזוהה עם הכדורגל הישראלי, אייל גולן, הוא ללא ספק שבר את שיא השיאים בכל הנוגע למסיבת רווקים מושקעת. שבועיים לפני היום המרגש בו יישא לאישה את זוגתו, בוגרת האח הגדול וגולסטאריות, דניאל גרינברג, המריא זמר העשור עם שלל חבריו הטובים לסוצ'י שברוסיה, שם הם מבלים בטירוף ויש ייצוג רחב ביותר לענף הכדורגל.

לא מזמן שבה גרינברג ממסיבת הרווקות שלה בזנזיבר שכללה שמש, ים, יאכטות, מסאז'ים ושאר פינוקים בקרב חברותיה הטובות, ביניהן שגית רביבו ואירית רחמים, אך כעת הגיע תורו של גולן לצאת למסיבת הרווקים שלו לסוף שבוע מלא חוויות אקסטרימיות ופעילויות מקוריות. אז אמנם בני פרץ ואיתי לוי לא לקחו חלק במסיבה של החתן, אבל החברים הטובים ניסן יחזקאל, דוד רביבו ורון אלוף, נהנו מכל רגע בחברת החתן הכי מפורסם בישראל. נגיף הקורונה לא איים על המסיבה המושקעת שיצאה לדרך ביום חמישי האחרון וצפויה להסתיים מחר.

חברת "ג'וני טורס", הייתה אחראית על האירוח של גולן ו-14 חבריו הטובים בקונספט שכלל מסלול אקסטרים בסגנון סדרת סרטי "מהיר ועצבני", מרוצי מכוניות, אופנועי שלג, סקי ובנג'י. החברים הטובים לבשו כולם חולצה עם תמונה של הזוג המאושר עם הכיתוב של שירו המפורסם, חתונת השנה: "לא ייאמן היא אמרה לו כן!". חוץ מכל הפעילויות, החבורה של גולן נהנתה מטיפולים בחמאם במלון, אוכל טוב וגם מחיי הלילה של המקום. זכינו לראות את גולן מפזז ומשחיז את צעדי הריקוד שלו לקראת החתונה במסיבה בתוך המלון, לשם הגיע דיג'יי ובהחלט מדובר בסוף שבוע מהסרטים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי