Sport1 Banner

אחרי סרטון העירום: איפה מבלה פאני בוזגלו?

פאני בוזגלו
פאני בוזגלו | קארין לוי

גרושתו של אוהד בוזגלו שמה מאחור את הפרשה והמריאה לחופשה אקסטרה-פוטוגנית במקסיקו עם אחותה קארין כשארבעת ילדיה נשארו בארץ הקודש. מה בתפריט? קנקון, פלאיה דל כרמן, קוזומל ואיסלה מוחרס

(גודל טקסט)

בחודש שעבר גרושתו של אוהד בוזגלו, פאני בוזגלו, עלתה לכותרות בעקבות סרטון עירום שהתפרסם ברשת אחרי שכביכול שלחה אותו בטעות לאחותה, קארין. הרשת רעשה וגעשה ופאני סיפרה בתגובה למאקו סלבס כי "אני ואחותי נוהגות אחרי אימון 'להשוויץ' בתוצאות אחת עם השנייה ואנו מעבירות את זה דרך הדיירקט באינסטגרם. בטעות זה עלה לסטורי, וזה נמחק מיד". עוד שיתפה גברת בוזגלו – בר מוחא כי משטרת ישראל הייתה מעורבת בפרשה, ולא פורסם כל חדש בנוגע לאותו אדם שלכאורה הפיץ את הסרטון.

האקסית של האח הבכור למשפחת בוזגלו החליטה לשים הכל מאחוריה והמריאה לחופשה אקסטרה פוטוגנית במקסיקו. ללא ארבעת ילדיה שנשארו בארץ הקודש עם אבא אוהד, פאני ואחותה נסעו לקרוע את קנקון, פלאיה דל כרמן, קוזומל ואיסלה מוחרס ומבלות יחד בנופים הכי יפים בעולם. בזמן שהיא נופשת לה במרכז אמריקה, נזכיר כי גם פאני תיקח חלק בעונה הרביעית של הדוקו ריאליטי המשפחתית "הבוזגלוס" שתעלה ב-16 במרץ ב- YES.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by פאני בוזגלו (@fani_bar_moha) on

עוד באותו נושא: ברחבה, טניס סנדגרן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי