Sport1 Banner

מיליון יורו רק על יד אחת: לא תאמינו כמה בזבז רונאלדו השנה‎

ג'ורג'ינה רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו
ג'ורג'ינה רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו | אינסטגרם

הפנומן של יובנטוס ניצל את החופשה שקיבל מסארי ואת יום האהבה כדי לקחת את ג'ורג'ינה שלו לביקור משפחתי בפורטוגל, שם גם נחשפו הסכומים המטורפים שהוא השקיע לאחרונה

(גודל טקסט)

חייהם של כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה רודריגס, זוגתו של הפנומן של יובנטוס, מלאים במותרות – זה ידוע – אבל הבזבוזים שלהם השנה עלו על כל דמיון.

לפני קצת יותר משבוע הדוגמנית הספרדייה קנתה לכדורגלן שלה מתנת יום הולדת "צנועה" לכבוד חגיגות ה-35 שלו – רכב שטח של מרצדס AMG G 63 עם יותר מ-500 כוח סוס עליו הוציאה בסך הכל 180 אלף אירו, אבל בסוף השבוע האחרון ועד לרגע זה, רונאלדו וג'ורג'י שלו נמצאים בליסבון ושם הם חוגגים את יום האהבה בקרב אימו ואחיותיו של CR7.

ג'ורג'ינה המשיכה לעדכן את מיליוני העוקבים שלה באינסטגרם, וכך גם רונאלדו, ששיתף שלל תמונות שלהם עם אמו דולורס אביירו, עם אחותו נדיה ואחייניו, הילדים שלה. אחת התמונות מראה את כולם אוכלים יחד כמשפחה מאוחדת אחת, מה ששימח מאד את מיליוני מעריציו שזוכרים היטב שאמא דולורס והאקסית, אירינה שייק, לא הסתדרו וזו גם הייתה העילה לפרידה של הדוגמנית הרוסיה והפורטוגלי. מהביקור הזה בליסבון, התמונה שעוררה את הכי הרבה תשומת לב הייתה זו של ג'ורג'ינה מראה את ידה השמאלית מלאה בתכשיטים שונים.

בתמונה ידה של הדוגמנית עונדת שעון מאחת החברות היקרות ביותר בעולם, 'פטק פיליפ' עם שעון עשוי פלדה משובץ יהלומים בשווי 40 אלף יורו. מחיר מטורף, אבל זה כלום לעומת הרולקס של בן הזוג שלה שעולה באזור ה-400 אלף יורו. ליד השעון שעונדת, ישנם גם שלושה צמידי יהלומים שיעלו לכם 30 אלף אירו לחתיכה. הדובדבן שבקצפת, היא טבעת עם ספיר כחול מדהים. אבן הספיר מצופה ביהלומים קטנים וסך כל הטבעת המטורפת הזאת הוא 800 (!) אלף אירו. נשמע לכם מוגזם? לא במונחים של כריסטיאנו רונאלדו. בתקשורת בפורטוגל ובאיטליה בטוחים שבקרוב גם יציע לה סוף סוף להינשא לו. ואם טבעת רגילה אצלו עולה קרוב למיליון אירו, תחשבו מה יהיה השווי של טבעת אירוסים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי