Sport1 Banner

מזדהה עם הזהביים: וונדה איקרדי נלחמת בקורונה

וונדה איקרדי
וונדה איקרדי | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

אשתו של כוכב פ.ס.ז' שנוהגת לספק הצצה בלתי פוסקת לחייה דרך האינסטגרם, השתמשה הפעם באפליקציה הידועה למטרה אחרת כשהזהירה מהנגיף המתפשט: "המסיכות אזלו אך המוכר בשדה התעופה נתן לי אחת להשתמש"

(גודל טקסט)
בצל הפירסומים כי משרד הבריאות העולמי הוציא צו המחייב את כל השבים מסין לבודד את עצמם למשך 14 ימים בביתם או בבית חולים, כעת סביב העולם, הבהלה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה ממשיכה לגדול. מניין קורבנות הנגיף מונה נכון להיום כבר 361 קורבנות, ואף אחד לא רוצה חלילה להידבק. תשאלו את וונדה איקרדי, אשתו והסוכנת של כוכבה של פריז סן ז'רמן, מאורו איקרדי.
 
 
הארגנטינאית הפרובוקטיבית מנהלת מערכת יחסים של ממש עם מיליוני העוקבים שלה באינסטגרם, ומשתפת את כל חייה באפליקציה הידועה. גברת איקרדי נוהגת להעלות כמות אדירה של סטוריז מידיי יום ולחלוטין משתפת כל צעד שלה, של ילדיה ושל בעלה הכדורגלן עד שלפעמים זה אפילו מרגיש קצת מוגזם. אבל אתמול (ראשון), שיתפה וונדה משהו שמאד רלוונטי גם אלינו בישראל. כפי שכבר סיפרנו לכם לא פעם, וונדה נמצאת חזק על קו רומא-פריז, ומתזזת בין החיים בבירת צרפת לבין העיר האיטלקית שם היא מנחה בתוכנית "טיקי טאקה" ופרשנית ב"אח הגדול איטליה"
 
 
בשבת האחרונה,נסעה משדה התעופה של רומא לצרפת לראות את משפחתה, כשהיא מצוידת במסכת אנטי-וירוס גדולה שכיסתה את כל פניה ונראה כי ההתראה מפני נגיף הקורונה גרמה לפחד אמיתי שחשה אשת הכדורגלן. למרות שקיומו של הנגיף באירופה עדיין מונה מעט מקרים, הארגנטינאית המפורסמת העדיפה לנקוט אמצעי זהירות ולהשתמש במסיכה כמו שאמרה באחד הסרטונים שלה בשדה התעופה: "לא הגעתי לקנות מכיוון שאזלו המסיכות, אבל מוכר בשדה התעופה נתן לי אחת ואמר לי 'את טסה הרבה' ", היא כתבה ליד סרטון בו היא לבשה את המסיכה בצורה די נוצצת.


חוששת מהקורונה ונוקטת באמצעי הזהירות. וונדה איקרדי (צילום מסך: אינסטגרם)

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

,

A post shared by Wanda nara (@wanda_icardi) on

עוד באותו נושא: ברחבה, וונדה איקרדי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי