Sport1 Banner

לזכרו של קובי: הפורצת לכר הדשא עשתה זאת שוב

קינסיי וולינסקי
קינסיי וולינסקי | Hans Peter Lottermoser/SEPA.Media /Getty Images

בדיוק כמו בגמר ליגת האלופות, קינסי וולנסקי לא פספסה הזדמנות להופיע בבגד ים זעיר באליפות העולם בסקי כדי להניף שלט לזכרו של הכדורסל האגדי. מארגני האירוע זעמו: "ביישה את כולנו ואת זכרו של בראיינט"

(גודל טקסט)

בימים האחרונים אירועי ספורט רבים הוקדשו על מנת להנציח את אגדת ה- NBA קובי בראיינט ובתו בת ה-13 ג'יאנה שנהרגו בהתרסקות מסוק ביום ראשון האחרון ביחד עם שבעה נוסעים נוספים. מי שהחליטה לקחת את זה שוב למגרש הביתי שלה היא הפורצת לכר הדשא מגמר ליגת האלופות, קינסי וולנסקי, שעשתה זאת שוב בצורה פרובוקטיבית.

בת ה-23 שהפכה למגה מפורסמת מאז שפרצה לגמר ליגת האלופות האחרון במשחק המותח בין ליברפול לטוטנהאם באצטדיון המטרופוליטנו שבמדריד עשתה זאת אתמול (רביעי) שוב בבגד ים זעיר כאשר הקור האוסטרי לא מהווה עבורה מכשול. האמריקאית פרצה למשחק באליפות העולם בסקי והניפה שלט עם הכיתוב: "KOBE R.I.P" כמחווה לשחקן הכדורסל האגדי שזעזע את העולם כולו במותו הטראגי.

הגולש האיטלקי אלכס וינאזר סיים את מקצה הסלאלום עם תוצאה נהדרת כאשר הבחין בקהל האוהדים מריע ומוחא כפיים אבל לצערו זה לא היה מיועד לו אלא לוולנסקי החצי עירומה שפעם נוספת, גנבה את ההצגה כמו שהיא רגילה. הגולש רמון זנהוסרן הודה לאחר מכן: "בחיים לא ראיתי דבר כזה". גם מארגני האירוע ממש לא אהבו את 'המחווה' של הדוגמנית, פינו אותה מהר מהמסלול ואמרו: "וולנסקי ביישה את כולנו ואת זכרו של בראיינט".



עוד באותו נושא: קובי בראיינט, קינסי וולנסקי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי