Sport1 Banner

קורל וסרג'י חשפו לראשונה את התינוקת

קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו
קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו | Instagram

בטרם מלאו לה חודשיים, זו ההורים הטריים שיתפו לראשונה תמונות עם קאיה המתוקה. כשבוע לאחר שאיבד את אימו, נראה שהכוכב של ברצלונה החליט שהמשפחה והאהבה שלו לבתו, חזקים בהרבה מעין הרע

(גודל טקסט)

"המתנה הטובה ביותר" כך כתב שחקנה של ברצלונה, סרג'י רוברטו שהחליט לחשוף לראשונה את הבייבי הקטנה שלו ושל אשתו, הדוגמנית הישראלית קורל סימנוביץ'. לרגל יום הולדתה החודשיים שיחול מחר (רביעי), החליט אתמול בערב הקשר ההתקפי לשתף את מיליוני העוקבים שלו בתמונה ראשונה של קאיה רוברטו המתוקה.

אמנם, זו הפעם הראשונה שהיא נחשפה ברשתות החברתיות, אבל את פניה של הפעוטה לא רואים בבירור, אלא רק את אביה הקטלוני מניף ומחבק אותה באהבה. לרוב סלבריטאים בכל רחבי העולם מעדיפים שלא לחשוף את צאצאיהם בשנים הראשונות בפרהסיה, אך כזכור איבד הכוכב של בארסה את אימו לפני כשבוע וכנראה החליט שהמשפחה והאהבה שלו לבתו, חזקים בהרבה מעין הרע.

חוץ מזה שפניה עדיין טרם נחשפו, ככה שאנחנו עדיין רק יכולים לדמיין איך הגנים של הדוגמנית הישראלית והכדורגלן הספרדי נראים. אין לנו ספק שהשילוב מנצח!! בזמן שאבא סרג'י משתף תמונות של אהבה שלו ושל קאיה הקטנה, אמא קורל גם היא שיתפה תמונה שלה עם הגבר שלה תחת הכותרת "ההורים של קאיה".

צריך לציין שאין זכר לעובדה שקורל עברה הריון כשהיא נראית פשוט מדהים, פחות מחודשיים אחרי לידה. לתשומת ליבן של החברות הטובות, נטע אלחימסטר ובר זומר שהתחתנו לא מזמן – יש מי שתיתן טיפים לאיך חוזרים צ'יק צ'ק לביקיני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי