Sport1 Banner

מצעד הזוגות החזקים של העשור בכדורגל הישראלי

ערן זהבי, שי זהבי
ערן זהבי, שי זהבי | אינסטגרם

כניסתה של 2020 סיפקה לנו הזדמנות מצוינת למנות את הצמדים הכי דומיננטיים, יפים, עשירים ומוכשרים בביצה המקומית. לירון שרון עם הדירוג

(גודל טקסט)

עשור חדש נפתח בהתרגשות רבה עם כניסתנו לשנת 2020 וזו הזדמנות טובה למנות את עשרת הזוגות הכי דומיננטיים בכדורגל הישראלי החל מ-2010 ועד היום. מי הזוגות הכי אהובים, יפים, מוכשרים ועשירים בביצה? המצעד לפניכם.

1. שי וערן זהבי – מלך שערי הליגה הסינית והישראלית ואשתו אלופת הכושר הגופני ואורח החיים הבריא, הכירו לפני למעלה מעשור דרך חברים משותפים רגע אחרי השירות הצבאי והשאר היסטוריה. הזהבי'ס הם ללא ספק אחד הזוגות הכי אהובים בכל מקום אליו הם מגיעים, בהפועל תל אביב, בפאלרמו, במכבי תל אביב וכמובן גם בימים אלו בגוואנגז'ו ר.פ. בזמן שהם עושים חיל מעבר לים ביחד עם שלושת ילדיהם, רוי, דור וגיל, לנו נותר להתגעגע ולקוות שישובו לארץ הקודש.

2. שונית ותומר חמד – אחד הזוגות הוותיקים בכדורגל המקומי, שהתאהבו עוד בימי התיכון בטבעון, עברו דרך מטורפת יחד עד שהגיעו לפרמיירליג, ולונדון לגמרי חיכתה להם. עם שלושת בנותיהם, מיה, אמי ולנה, החמדים נהנים מכל רגע בממלכה הבריטית ובזמן שאבא תומר עובד קשה על כר הדשא, אמא שונית הפכה את חשבון האינסטגרם שלה לפלטפורמה בה היא מייעצת ועוזרת להורים צעירים ונותנת שלל טעימות מהחיים הפוטוגניים של המשפחה באנגליה.

3. מירן ומאור בוזגלו – הזוג המלכותי של ליגת העל, ביחד תמיד באש ובמים בכל קצוות המדינה. גם הם מחממים אחד את השנייה כבר למעלה מעשור ועברו עולם של חוויות יחד, כולל התקופה האדומה בדרום ועד לכיבוש לב כל אזרחי מדינת ישראל בזכות תוכנית הריאליטי המשפחתית בכיכובם. השניים פרצו את גבולות הכדורגל כבר מזמן והפכו למגה סלבס בארצנו הקטנטונת.

4. נטע אלחמיסטר ורמי גרשון – השילוב הקלאסי בין כדורגלן לדוגמנית. במקרה הזה מדובר בדוגמנית סלף-מייד, או אינסטגרם-מייד אם תרצו. כי נטע של רמי, חוץ מלהיות דוגמנית מבוקשת, היא גם יזמית צעירה בעלת עסק מצליח ויחד הם מתקשים להסתובב במקומות ציבוריים מרוב הזוהר. בקיץ האחרון השניים שברו את הכוס אחרי כמעט שש שנות זוגיות ואנחנו נמתין בסבלנות לדעת כיצד יראה דור ההמשך של הזוג המוצלח.

5. גל וליאור רפאלוב – צמד שנחשב כבר שנים לזוג הישראלי הכי אהוד בבלגיה. כדורגל, יהלומים וזוהר עוטפים את חיי היום יום של השניים, שבימים אלו, ממתינים לתינוק מספר 3 שבדרך, יחד עם ילדיהם אדריאן ומיה. גל, שנהנית מכל רגע בחיים האירופיים שלה ושל בעלה, גם נבחרה שנה שנייה ברציפות לאישה הכי יפה בבלגיה. כבוד.

6. ליז ואיתי שכטר – הזוג הוותיק ב-ה' הידיעה של מכבי תל אביב, הכיר ממש מזמן דרך הרשת החברתית של פעם. זוכרים את מקושרים? אז ככה נחשף לראשונה חלוצה של האלופה ליופי של אשתו לימים. מאז הם הספיקו לנדוד בין קבוצה לקבוצה עד שהגיעו לצהוב-כחול, ולהביא שלושה ילדים: ליאב, רוני ועומר ועוד יורש קטן שיצטרף למשפחת הכדורגל בקרוב.

7. מאי ועידן ורד – ללא ספק משפחת ורד היא האהובה בבית"ר ירושלים, ביתו של הקשר ההתקפי שגורם לנו לספור את הימים עד שיחזור ללהטט על כר הדשא. מאי ועידן הם זוג שכולם רוצים להיות בחברתו, לא סתם הם מחזיקים בחברות קרובה עם ליז ואיתי שכטר, טל וליאן בן חיים ושי וערן זהבי. השניים הורים לרוי המתוק בן השנה וחצי וזנחו את חיפה ורמת גן לטובת מגורים בצפון תל אביב.

8. ליאן ובוריס קליימן – כששוערה של פראלימני התיישב על הבר של ליאן טרכטנברג בקיץ 2013, היא לא תיארה לעצמה שהוא יגנוב את ליבה ויהפוך לבעלה. כיום הוא משחק בקפריסין והיא מנהלת את מותג התינוקות שלה משם כשאריאן, בנם הבכור והפוטוגני, משמש כפרזנטור ראשי. ליאן נמצאת בסוף החודש השביעי להריונה השני ואוטוטו הקליימנים יצרפו למשפחה נסיכה קטנה. יכולים לנחש איזה צבע שיער יהיה לה?

9. קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו – אמנם שחקנה של ברצלונה אינו כדורגלן ישראלי, אבל קורל היא משלנו ועל כן אי אפשר שלא להזכיר אותם ברשימה הזו. הספרדי והישראלית הכירו באינסטגרם והוכיחו שאהבה יכולה לנצח את הכל. אחרי חתונה נוצצת בישראל לפני כשנה וחצי, הם הפכו לאחרונה להורים לבת בכורה, קאיה רוברטו. בזמן שסרג'י שורף את הדשא עם מסי ובארסה, קורל מתחזקת את מותג שמלות הערב שלה, מדגמנת, וכעת גם משמשת כאמא במשרה מלאה לגוזלית הקטנה.

10. מירית ויוסי בניון – אמנם השחקן האגדי של הכדורגל הישראלי פרש בשנה שעברה ממשחק פעיל וכעת משמש כמנהל המקצועי של בית"ר ירושלים, אבל לאורך העשור האחרון הוא נשאר דומיננטי כמו שהיה לאורך כל הקריירה המפוארת. כשפרש, לא שכח לתת קרדיט לזו שלצידו כל השנים, אהובת ליבו עוד מהילדות בדימונה. השניים נישאו בגיל 22 בלבד אחרי שבע שנים של מערכת יחסים יציבה. מאז כבר הספיקו להביא לעולם חמישה ילדים, שלושה בנים ושתי בנות וכיום מתגוררים בווילה מפנקת ברמת השרון.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי