Sport1 Banner

הבדיחה על חשבון כריסטיאנו רונאלדו: "שלא יגמור כמו בייל"

גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו
גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

CR7 ומשפחתו חזרו מדובאי והכוכב שב לאימוני יובנטוס, אליהם הגיע עם קוקו קטנטן אסוף בגומיה וברשת ממש לא נותרו אדישים לשינוי המראה

(גודל טקסט)

הנה אחד שאפשר לדבר עליו כל יום וזה לא יימאס. כריסטיאנו רונאלדו חזר לאיטליה להתאמן לאחר ששב מחופשת חג המולד עם משפחתו בדובאי, שם גם זכה בטקס שחקן השנה, והציג לוק חדש: קוקו קטנטן אותו אסף בגומייה.

אתמול הכוכב התייצב לאימון יובנטוס עם הקוקו והדבר גרם לגולשים ברחבי העולם ללעוג ל-CR7 על שהעתיק את המראה מחברו לשעבר לחדר ההלבשה של ריאל מדריד, גארת' בייל. עוד כשזכה בפרס השחקן הטוב ביותר בטקס בדובאי שמנו לב לפריזורה שהאריך הפורטוגלי על ראשו, אך עם הקוקו הוא ללא ספק הצליח להפתיע וברחבי העולם נכתבו תגובות בסגנון "הוא העתיק את התסרוקת של בייל" ו-""רק שלא יגמור כמוהו גם על כר הדשא".

CR7 דווקא לא אחד שמתעסק בשיערו, בניגוד למרבית חבריו הכוכבים, אבל אולי זהו תחילתו של עיסוק חדש לכבוד 2020 – וכשזה נוגע לאחד משני השחקנים הכי טובים על הפלאנטה, אולי ספורטאי עשור, כל התעסקות היא מעניינת. על המגרש, מחוץ לאיצטדיון, העסקים הפרטיים שלו, הלבוש שלו, הכסף שלו, האישה שלו, הילדים שלו – ועכשיו גם הקוקו שלו. כריסטיאנו רונאלדו, המתקרב בצעדי ענק לשבור שיא עולמי כשהוא אוטוטו עם 200 מיליון עוקבים באינסטגרם, הוא בהחלט המלך הבלתי מעורער של הכדורגל העולמי.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי