Sport1 Banner

החגיגה הפרטית של מנור סולומון‎

מנור סולומון, דנה וושינה
מנור סולומון, דנה וושינה | אינסטגרם

הכוכב הצעיר חזר מאוקראינה לחופשה ארוכה ובת הזוג היפהפה והחברים לא שכחו את השערים בליגת האלופות וניצלו את הרגע כדי לעשות המון כבוד והרבה שמח לשגריר שלנו בצמרת הכדורגל האירופי

(גודל טקסט)

אתם בטוח זוכרים שסיפרנו לכם על הרכב החדש של הכוכב הכי נוצץ שלנו באוקראינה, מנור סולומון, שהגיע לביקור מולדת לאור יציאת קבוצתו לפגרת חורף ארוכה והתחדש במכונית יוקרתית שקיבל עוד בשדה התעופה, וכעת הגיע זמן לחגיגות. הקשר ההתקפי בן ה-20 רשם העונה עם קבוצתו שחטאר דונייצק קמפיין בליגת האלופות, שאמנם הסתיים בהפסד ביתי שעלה בהדחה לליגה האירופית, אבל עבור הישראלי היה זה סיפתח מוצלח במפעל הכי יוקרתי שיש במהלכו כבש  שני שערים מטורפים מול מנצ'סטר סיטי ואטאלנטה.

אין אפילו ישראלי אחד שנשאר אדיש להישג של סולומון וגם בת הזוג שלו, דנה וושינה והחברים הקרובים החליטו שאין מצב לא לחגוג כזה הישג ענק. אתמול (שבת) ארגנה החיילת היפה של סולומון חגיגה פרטית שכללה זמן איכות עם האנשים הכי קרובים לבועט שלה וכמובן אוכל משובח והרבה כיף. סולומון הצנוע היה מוחמא מאד מהמחווה ושיתף את התמונה שלו ושל דנה לצד הכיתוב: "תודה לכולם, אוהב אתכם".

אחרי שחזר מפציעה באותו משחק מול מנצ'סטר סיטי הענקית והדהים אחרי ארבע דקות על הדשא, תודו שחובה לחגוג כזה הישג ועוד בגיל כה צעיר! חוץ מזה, סולומון מנצל כל רגע בפגרה שלו ומבלה בקרב המשפחה, החברים הטובים מהבית וכמובן עם בת הזוג הגאה שלו. לטובת מי מכם שאינו מעודכן, הזוג הצעיר הכיר לפני מספר שנים בזכות חברים משותפים בזמן שהחיילת היפה גרה בפתח תקווה והקשר שיחק במכבי פתח תקווה, אז כך נוצר קשר. השניים חזרו לקשר בשנתיים האחרונות ומשם זה התפתח. את הטיול אחרי צבא, באופן מתבקש, תעשה דנה ישירות לדונייצק ועד אז הם נהנים בארץ הקודש – עד לרגע שיצטרך לחזור הקשר לאוקראינה וייצא עם הקבוצה למחנה אימונים לקראת המשחקים נגד בנפיקה בשבוע האחרון של פברואר במסגרת שלב 32 האחרונות בליגה האירופית . עד אז, תנו לילד לחגוג!

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

XoXo

A post shared by DANA (@danavoshina13) on

עוד באותו נושא: ליגת האלופות, מנור סולומון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי