Sport1 Banner

המחנכת החדשה של הילדים שלכם: נטע אלחמיסטר

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | Instagram

הדוגמנית האהובה, שבקרוב תככב גם על מסכי הטלוויזיה בסדרה "סברי מרנן" ולאחרונה נודע כי היא מועמדת לטאלנטית האופנה של השנה, החליטה לנצל את היופי שלה לחינוך הדור הצעיר

(גודל טקסט)

לכל אחד מאיתנו יש זיכרון ילדות של המורה הכי יפה שהייתה לו בבית הספר היסודי, או של השכנה השווה שהייתה עושה עליו בייביסיטר-  אבל איך הייתם מגיבים אם אחת מאלו הייתה במקרה נטע אלחימיסטר? זוכרים שסיפרנו לכם שאשתו של רמי גרשון, בין כל הקמפיינים שלה בתור דוגמנית מובילה בישראל, קטפה תפקיד משחק ראשון? לטובת מי שלא זוכר, גברת גרשון אלחמיסטר נבחרה לשחק בתפקיד אורח בעונה השביעית של הסדרה "סברי מרנן" של קשת 12! שם היא תגלם את נתנאלה, הבייביסיטר של שי ושני רוזן, אותם מגלמים השחקנים דביר בנדק ורותם אבוהב.

אותה אבוהב, שחקנית וקומיקאית מהוותיקות שיש בתעשייה, הבינה שהיופי של נטע תופס גם מחוץ למסך והחליטה להשתמש בו כדי לחנך את הילדים שלה! היא שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה סרטון תחת הכותרת "יש לי רעיון". בווידאו רואים את רותם מדברת אל ההורה הממוצע ואומרת: "כשיש ילדים בגיל ההתבגרות, הם לא ממש מקשיבים להורים. אני יכולה לדבר מאתיים פעם – הם לא ישמעו. בגלל זה צריך למצוא דמות שהם יקשיבו לה". כאן נכנסה לתמונה נטע שלנו, שהוכיחה את כישורי המשחק שלה: "עומר תקשיב לי טוב! קח את התיק והנעליים שלך מהסלון ושים בחדר עכשיו שומע אותי?" פנתה לבנה של רותם.

נטע חתמה את הוידאו ושאלה את רותם: "את צריכה עוד משהו?" רותם השיבה לה "אני אתקשר אלייך, תודה נטע". "תתקשרי אני זמינה בכל מצב" חתמה הדוגמנית- שחקנית. לא רק אנחנו צחקנו, כי אם אלפי העוקבים של השתיים שבעיקר ביקשו גם הם את מספר הטלפון של נטע כדי לגרום לילדיהם לעשות את מה שהם מבקשים מהם. וכשהיא לא מחנכת ילדים של אחרים ועד שיהיו לה כאלה משל עצמה, לקראת שנת 2020 העומדת בפתח, מגזין “את” הכריז על נטע כאחת המועמדות בקטגוריית טאלנטית האופנה של השנה. אשת חיל.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

♠️

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@errocafashion

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

עוד באותו נושא: נטע אלחמיסטר, רמי גרשון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי