Sport1 Banner

הספורטאי שכבש את ליבה של כוכבת הילדים הלוהטת!

עדי ביטי
עדי ביטי | איסנטגרם

הג'ודוקא המבטיח דין גמר והזמרת המצליחה עדי ביטי התאהבו. לירון שרון עם הפרטים המלאים על מערכת היחסים הנוצצת

(גודל טקסט)

מערכת יחסים נוספת בין ספורטאי לכוכבת ילדים! אחרי הזוגיות של הגולש עומרי בן נתן והדוגמנית עדן פינס וזו של שחקן הפועל כפר סבא טום שלח ואלין כהן – כעת הגיע הזמן לייצוג מעולם הג'ודו!

את השם דין גמר, לא בטוח ששמעתם אבל עכשיו תשמעו עליו הרבה, זה בטוח. הג'ודוקא בן ה-20 המתחרה בקטגוריית עד 73 ק"ג כבש את ליבה של כוכבת הילדים והזמרת בין המצליחות בישראל, עדי ביטי! מסתבר שמתחת לרדאר של כולנו הכוכבת בת ה-18 וגמר התאהבו ונמצאים בתחילתה של מערכת יחסים.

שגיא מוקי מכיר את גמר מצוין, אך הוא לא נחשב כל כך מוכר עד לרגע זה, אבל שתי האחיות שלו דווקא כן. כולנו זוכרים את רומי וקורל גמר, צמד האחיות מפתח תקווה שכיכבו בעונה השלישית של "המירוץ למיליון". דין, הוא האח הצעיר והמאד חתיך יש לציין. את זמנו מעביר כגו'דוקא בנבחרת ישראל, ואת התהילה הוא משאיר לחברה המגה מפורסמת שלו אותה הכיר דרך חברים משותפים. בואו נגיד שעל פי התגובות באינסטגרם, השניים מאוהבים חזק.

ילדת הפלא שפרצה לחיינו בתוכנית "בית ספר למוסיקה" כבר ממש לא ילדה- היא אחת העסוקות בתעשייה ובימים אלו היא בחזרות אינטנסיביות למחזמר שיעלה בחג חנוכה הקרוב (בת הים הקטנה). מקורבים לעדי ודין מספרים שהם מאד נהנים לבלות אחד בחברתה של השנייה ומתאימים כמו כפפה ליד. מסוכנות יולי, המייצגת את ביטי, נמסר בתגובה: "עדי ודין בתחילתו של קשר זוגי, אנחנו מאחלים להם בהצלחה!".

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Adi Bity (@adi_bity) on

עוד באותו נושא: ג'ודו, ישראל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי