Sport1 Banner

איך מבלים הורים טריים? תשאלו את קורל וסרג'י!

קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו
קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו | Instagram

הזוג הישראלי-ברצלונאי חגגו חודש להולדת ביתם, וביחד עם בוסקטס וזוגתו בעלו בהופעה אדירה של לא אחרת מאשר רוסליה, הביונסה של ספרד. "מאחלת לך בריאות ואושר, ואני אוהבת אותך"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אמש (ראשון) חגגה קאיה בתם הבכורה של קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו, בדיוק חודש ימים מאז שהגיחה אל העולם. אמה הדוגמנית חשבה שנכון לציין את המאורע ובירכה אותה בחשבון האינסטגרם שלה שמתקרב בצעדי ענק אל עבר מיליון עוקבים, (780 אלף נכון לרגע זה).

"התינוקת שלנו בת חודש היום! אני מאחלת לך קאיה בריאות ואושר, ואני אוהבת אותך" כתבה האם הטרייה בהתרגשות. את המאורע המשמח החליטו אמא קורל ואבא סרג'י לחגוג בהופעה מטורפת של הביונסה של הספרדים, רוסליה.

הזמרת בת ה-26 שידועה בעיקר בזכות קולה הממכר והעיבודים המודרניים והכה מיוחדים שלה למוזיקת פלמנקו, מאד אהובה בקרב שחקני לה ליגה ונשותיהם. קורל וסרג'י השאירו את קאיה הקטנה בבית ויצאו לראות את ההופעה של הזמרת המפורסמת שהגיעה לברצלונה במסגרת סיבוב ההופעות שלה.


מזל טוב! קאיה רוברטו סימנוביץ' בת חודש (צילום: אינסטגרם)

השניים היו מאד קרובים לבמה כאשר צפו במופע ממתחם ה- VIP תיעדו כל רגע בסטורי ואפילו זכינו לראות אותם מזמזמים את השירים- ונראה כי הספרדית של הדוגמנית ישראלית במיטבה.

ההורים הצעירים לא חלקו את כל הכיף הזה בעצמם כי גם סרחיו בוסקטס ואשתו חברתה הטובה של קורל, אלנה גלרה, היו איתם יחד ונהנו מבילוי משותף. בסיום, קורל את סרג'י כנראה ברחו לשחרר את הבייביסטר, מה שמסביר את העובדה שלא הלכו אל מאחורי הקלעים והצטלמו עם הזמרת המצליחה כפי שעשה בוסקטס ואלנה שלו.


ככה מבלים הורים לתינוקת בת חודש. קורל וסרג'י (צילום: אינסטגרם)


הכי מעורבבת עם הנשים של בארסה! קורל ואלנה של בוסקטס. (צילום: אינסטגרם)


מתי היא מגיעה לישראל? קורל מתעדת את רוסליה בפעולה (צילום: אינסטגרם)


בוסקטס ואשתו עם רוסליה. קורל וסרג'י היו חייבים ללכת! (צילום: אינסטגרם)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי