Sport1 Banner

צפו: מה עשו שחקני מכבי חיפה ביום האהבה?

ירדן שועה עם מקסים פלקושצ'נקו
ירדן שועה עם מקסים פלקושצ'נקו | אינסטגרם

בזמן שכולם חגגו עם בני ובנות הזוג, החבורה מהכרמל בילתה ערב קבוצתי במסעדה יוקרתית עם מופע פרטי של לא אחרים מהצמד ירדן שועה ומקסים פלקושצ'נקו

(גודל טקסט)

בזמן שכולכם הייתם עסוקים בלקנות פרחים במחיר של יהלומים, לאכול במסעדה, להרים לחיים או לחגוג באיזו הופעה שווה, שחקני מכבי חיפה פתחו את חגיגות הוולנטיינ'ס אמש (חמישי) בערב גיבוש. הירוקים הגיעו למסעדת "מינה טומיי" בעיר, שם פתחו שולחן ענק שכלל את השחקנים בהרכב מלא ואת הצוות המקצועי, כאשר מעבר למנות הטעימות ולפינוקים הקינוח היה מיוחד מאד כיאה ליום המיוחד בשנה. שני השחקנים החדשים של המועדון, ירדן שועה ומקסים פלקושצ'נקו, החליטו להנעים את אוזניהם של יתר החברים ופינקו אותם בדואט קריוקי ואפילו לא הזדקקו למוסיקת ליווי!

השניים ביצעו את השיר "רחוק מכולם" של יקיר כדורגלני הליגה והזמר הכי מצליח כיום בישראל, עומר אדם. כשהם הצליחו לשמור על פאסון ולא לצחוק, הצליחו גם לשיר יפה – לתשומת ליבו של רמי גרשון, שנחשב לזמיר של הקבוצה ולחובב הקריוקי מספר אחד. לאחר הערב המגבש כל אחד התפנה לעיסוקיו ובילה עם בכירת ליבו כאשר שועה, הכוכב הצעיר, המשיך את הערב בסימן עומר אדם ולקח את החיילת שלו, אליה אוחנה, להופעה הענקית של הזמר בהיכל מנורה.

כל זה קרה אחרי שמילא את חדרה בעשרות בלונים ובברכת "יום אהבה שמח", כמה רומנטי. גם רועי קהת וניקיטה רוקאביצה החליטו לבלות את הערב הזה יחד עם הנשים היפות, גיל וויקה ויתר השחקנים, העדיפו לבלות את הלילה המיוחד ולא לשתף ברשתות החברתיות. אפשר להבין לא?


עוד באותו נושא: ירדן שועה, מקסים פלקושצ'נקו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי