Sport1 Banner

"דרוגבה הבא" נורה למוות על ידי שודדים חמושים

ג'ורג'ס גריפית'ס
ג'ורג'ס גריפית'ס | מסך

החלוץ ג'ורג'ס גריפית'ס, שבשיאו עבר בהשאלה לספרטה פראג ורשם הופעות בנבחרת חוף השנהב עד גיל 23, ניסה למנוע את גניבת רכבו היוקרתי ונרצח

(גודל טקסט)
 החלוץ ג'ורג'ס גריפית'ס, מי שלפי "הסאן" האנגלי נחשב בעבר ל-"דידייה דרוגבה הבא" ובשיאו עבר בהשאלה לספרטה פראג הצ'כית, נורה בחוף השנהב והלך לעולמו כשהוא בן 27 בלבד.


גריפית'ס, שעד הקיץ האחרון שיחק בקבוצה ההונגרית דיושגיור, לא מצא קבוצה לעונת 2017/8 ולאחרונה הגיע לבקר את משפחתו בעיר אבידג'ן בחוף השנהב – שם ביום חמישי האחרון הוא נורה למוות לאחר שהותקף על ידי מספר שודדים.




לפי הדיווח בחוף השנהב, שני חמושים ניסו לגנוב את ג'יפ המרצדס של גריפית'ס, אך השחקן ניסה להיאבק ולשמור על רכבו, מה שעלה לו בחייו. הוא הוהבל במהרה לבית החולים, אלא שכשהגיע לחדר הניתוח לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותו.


Saddened to hear of former Sparta player Georges Griffiths tragically passing away in Abidjan. Our thoughts are with the Griffiths family. pic.twitter.com/r9SsbDlZo5

— AC Sparta Prague (@ACSparta_EN) October 6, 2017


גריפית'ס כאמור זכה בילדותו לכינוי "דרוגבה הבא" בחוף השנהב, אך הישג השיא שלו היה שלוש הופעות בנבחרת חוף השנהב עד גיל 23 בשנת 2011. בקיץ 2012 ספרטה פראג הצ'כית שאלה אותו לעונה, אלא שהוא רשם ארבע הופעות בלבד בקבוצת המשנה. בקיץ 2013 הוא עבר ללומברד-פאפא ההונגרית וכבש 11 שערים ב-36 הופעות ובתום אותה עונה עבר ליריבה דיושגיור, במדיה כבש רק שמונה שערים ב-34 הופעות בשלוש שנים.
עוד באותו נושא: חוף השנהב, רצח

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי