Sport1 Banner

מחשש להרעלה: נבחרת פרו תביא מים משלה לארגנטינה

ריקרדו גארקה
ריקרדו גארקה | Gettyimages

הרוחות סוערות לקראת המפגש המכריע במוקדמות מונדיאל 2018, ובהוראת המאמן ריקרדו גארקה האדומים לבנים יביאו כמות גדולה של מים ממולדתם (בלילה בין חמישי לשישי, 2:30, ישיר בספורט1)

(גודל טקסט)

מוקדמות מונדיאל 2018 בדרום אמריקה מגיעים לישורת האחרונה כשאחד המשחקים החמים יתקיים בלילה שבין חמישי לשישי (2:30, שידור ישיר בספורט1) כשארגנטינה תארח את פרו באצטדיון הבונבוניירה, במשחק מכריע עבור שתי הנבחרות.

עד כמה מדובר במשחק גורלי? לפי הוראת מאמן פרו, ריקרדו גארקה, הנבחרת תביא איתה לארנטינה כמות גדולה של מים משלה, מחשש שהמקומיים ירעילו להם את המים כדי לפגוע בהם לקראת ההתמדדות המכריעה.

"זה נכון, נביא מים משלנו", אישר רופא נבחרת פרו, חורחה אלבה. "כבר קרו מקרים בעבר שנגרמו בעיות בעקבות שתיית מים במדינות אחרות. למרות שהיום בתי המלון שומרים על היוקרה שלהם, על כל מקרה אנחנו לא ניקח סיכונים".


גארקה. לא לוקח סיכון (Gettyimages)

גארקה הוא בעצמו ארגנטינאי שמכיר היטב את הבונביניירה בה שיחק בעבר במדי בוקה ג'וניורס וגם בריבר פלייט. בנוס, רשם גארקה 20 הופעות בנבחרת ארגנטינה ושיחק לצד דייגו ארמנדו מראדונה.

פרו מדורגת במקום הרביעי בבית הדרום אמריקאי עם 24 נקודות, ממש כמו ארגנטינה שנמצאת מקום אחד מתחתיה עם מספר נקודות זהה. הפסד במשחק הקרוב עלול להוציא כל אחת מהנבחרות מתמונה העלייה למונדיאל.

עוד באותו נושא: נבחרת פרו, ריקרדו גארקה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי