Sport1 Banner

צרות באיטליה: מונטוליבו ינותח, גם קייליני נפצע

|

איטליה תתארח במקדוניה בסגל חסר, לאחר שהבלם והקשר נפצעו מול ספרד

(גודל טקסט)

איטליה אולי הצליחה לסחוט 1:1 מספרד ביום חמישי האחרון "בבית הישראלי", אבל האזורי מתקשים להתאושש מ-90 הדקות מול הלה רוחה והסגל הולך ומידלדל לקראת המפגש מחר מול מקדוניה.

רק אתמול העיף המאמן ג'מפיירו ונטורה את גרציאנו פלה מהנבחרת אחרי שקילל אותו בעת שהחליף אותו ולא הסכים ללחוץ את ידו, והבוקר נודע כי גם הבלם ג'יורג'יו קייליני נפגע בירך ימין ולא צפוי ליטול חלק בהתמודדות.

 

 

אם לא די בכך, גם הקשר ריקרדו מונטוליבו הפצוע נטש את הנבחרת וזקוק לניתוח אחרי שקרע את רצועת שריר הרצועה הצולבת וייעדר כנראה חצי שנה מהמגרשים. הניתוח שלו צפוי להתקיים כבר היום וכמובן שמדובר במכה קשה בעיקר למילאן. הוא שיחק רק 29 דקות מול ספרד והוחלף. מרקו בונאסי מטורינו שעדיין לא שיחק בנבחרת הבוגרת זומן במקומו.  

 

מכה קשרה לרוסונרי ולגם לאזורי. מונטוליבו נאנק מכאבים (Gettyimages)

 

מקדוניה רוצה להפתיע את הנבחרת האיטלקית, אבל החלוץ שלה אליאה נסטורובסקי שכבש מול ישראל בהפסד 2:1 אמר: "כל הלילה לא עצמתי עין אחרי המשחק. הצגנו משחק טוב נגד ישראל, אבל זה לא מביא לנו נקודות וננסה לתקן נגד איטליה למרות שכולם יודעים מי זו ומה יכולתה. רק לפני מספר שבועות שיחקתי נגד ג'יאנלואיג'י בופון ולאונרדו בונוצ'י בליגה".

Muy apenado por la lesión de @OfficialMonto. Toda la fuerza./ Sad to hear about Montolivo's injury. All my strength. #ForzaMontolivo

— Sergio Ramos (@SergioRamos) October 7, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי