Sport1 Banner

צ'ירו אימבולה הציל את איטליה: שוב מרגיש חשוב

התחפש למושיע
התחפש למושיע |

החלוץ מנע מבוכה ב-2:3 במקדוניה. וראטי: "אני החזרתי אותם למשחק"

(גודל טקסט)

איטליה ניצלה אתמול (ראשון) בנס עם שער בדקה ה-90 ב-2:3 בסקופיה אצל מקדוניה. צ'ירו אימובילה הציל את ג'יאמפיירו ונטורה ממבוכה גדולה והשיג שער שלישי במשחקים האחרונים שמהווים עבורו סוג של קאמבק.

 

"איזה מאבק" היתה הכותרת של "הגאזטה דלו ספורט". אימובילה כונה כגיבור החדש של הנבחרת. החלוץ שנכשל בדורטמונד, סביליה וטורינו, כבש העונה בליגה כבר ארבעה שערים בלאציו אמר: "אני מרגיש שוב חשוב. היינו נאיביים מדי. בכדורגל אם אתה סופג ולא יודע להגיב אוכלים אותך. שוב נקלענו לפיגור ויצאנו מזה, אבל אתה לא יכול לשחק ככה כל הזמן. אתה חייב להיות נחוש מההתחלה".

 

 

המאמן ונטורה ציין: "90 אחוז מהטעויות שלנו נובעות מחוסר ניסיון של השחקנים, כי שיחקתי עם צעירים. שישה מההרכב הפותח היו מתחת לגיל 25. בזכות רוח הלחימה ניצחנו וזה מעודד. שינינו את שיטת המשחק והתוצאה מראה שאיטליה יכולה להשיג משהו".

 

מרקו וראטי שחזר לשחק בנבחרת אחרי פציעה לקח על עצמו אחריות בגלל הטעות שלו משער של איליה נסטרובסקי כשמסר לאחור. "עד הטעות שלי שלטנו במשחק. הם שלטו אחרי זה במשחק והגיעו למצבים, אבל אחרי שיצאנו מההלם שוב הוכחנו שאנחנו נבחרת טובה", סיכם הקשר של פאריס סן ז'רמן.

 

 

Oggi in edicola: Italia, che sudata! Risolve @ciroimmobile La delusione del c.t. Ventura. Dramma Milik, è un colpo al cuore del campionato. pic.twitter.com/GwfvDhMTdt

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) October 9, 2016

 

"אולי התוצאה הזאת היא יותר ממה שמגיע לנו בגלל המשחק הרע, אבל אנחנו תמיד נותנים את הלב והנשמה וככה מנצחים גם משחקים כאלה", אמר השוער הוותיק, ג'יאנלואיג'י בופון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי