Sport1 Banner

פרס אופיר: דוידזאדה ישתלט על עמדת המגן?

|

בגנט מרוצים, גרשון ואלישע לוי סומכים. אקס באר שבע יצדיק את הקרדיט בנבחרת?

(גודל טקסט)

אחד הבאנקרים של אלישע לוי עוד מהימים המשותפים בהפועל באר שבע היה המגן אופיר דוידזאדה. עכשיו כשאלישע מאמן את הנבחרת, המגן השמאלי מגיע מגנט בבלגיה ותפס את עמדת המגן הפותח.

 

 

 

אין קיצורי דרך
למרות שהחל את העונה בצורה טובה מאוד בהפועל באר שבע לפני שעבר לבלגיה, לאחרונה הוא לא ממש מרבה לשחק (ליתר דיוק רשם רק 33 דקות במדי הקבוצה הבלגית). אז האם היעדר תחרות מבטיח לו מקום ב-11 של הנבחרת?

 

"דוידזאדה הוא שחקן שעקבנו אחריו זמן רב לפני שהחתמנו אותו", מספר מנג'ר גנט מישל לובג'י, מספר 2 במועדון אחרי הנשיא. "אנחנו בטוחים לגמרי ביכולת שלו, הוא מגן שמאלי קלאסי ואין יותר מדי כאלה. הוא מקצוען, מחוייב מאוד למועדון ואנחנו מרוצים מאוד מההשתלבות שלו. זה לא קל להיכנס לקבוצה שכבר רצה אבל זמן התאקלמות דרוש לכל אחד ויש לנו המון סבלנות. דוידזאדה יקבל את הצ'אנס שלו ולדעתי הוא גם ייקח אותו".

 


דוידזאדה, גרשון וסייף, מושבה בגנט (עדי אבישי)

 

חברו לקבוצה רמי גרשון חושב שזה רק עניין זמני: "אני מאוד שמח שהצטרף אליי, כיף שמגיע עוד חבר ישראלי לקבוצה. בינתיים מרוצים מאוד מההשתלבות שלו ואני בטוח שברגע שהוא יתאקלם יותר לשיטה הטקטית הוא גם ישחק הרבה. הוא שחקן מצוין שיכול לבטא את עצמו בגנט ואני בטוח שיצליח פה".

 

דוידזאדה עצמו סיפר: "אני מרוצה מאוד מהמקום שהגעתי אליו. יש להם קומפלקס מדהים, העיר יפה, הכל מעל ומעבר לציפיות שלי ואני שמח מאוד להגיע למועדון צמרת כזה. לפני עבודה קשה ביותר כדי לקחת את חולצת ההרכב ולשמור עליה אבל ברמות האלה אין קיצורי דרך וצריך להוכיח את עצמך כל הזמן. המצב הפיזי שלי מצוין, כי גם בעשרת הימים האחרונים כשלא שיחקתי השלמתי 90 דקות בליגת המילואים ככה שאין מה לדאוג לקראת מקדוניה".

 

אלישע סומך: "המגן הכי טוב שלי"
כאמור דוידזאדה הותיר מאחור את עומרי בן הרוש שנלקח בחשבון עד לא מזמן וסובל מכושר ירוד. אבי ריקן הפצוע גם הוא לא בתכניות וטאלב טוואטחה רק מנסה להתאושש מפציעה. כל זה פינה את הדרך למגן שמוכן לאתגר.

 


דוידזאדה מול איטליה, אסור למעוד שוב (Gettyimages)

 

"משחק שחייבים לנצח מבחינתנו. אם אנחנו לא רוצים שהקמפיין יברח אנחנו חייבים לנצח. אבל אנחנו מוכנים לאתגר, רוצים כבר שהמשחק יתחיל. יש אוירה מצוינת בנבחרת ואנחנו עם מבט אופטימי לקראת המשחק", הוסיף.

 

סוכנו של השחקן דודו דהאן סיכם: "אופיר עשה קפיצה גדולה בקרירה שלו כשהגיע למועדון צמרת בליגה הבלגית ואני משוכנע שהוא ימשיך לגדול ולהתפתח. זה תלוי בו ואני סומך עליו ב-100 אחוז שימשיך בגרף ההתקדמות. הוא מאוד אוהב להיות בנבחרת שזה במה מצוינת להראות את מה שהוא יודע".

 


סומך עליו לגמרי, אלישע (אודי ציטיאט)

 

האיש שעומד מאחורי הבחירה, אלישע לוי מסביר: "דוידזאדה הוכיח את עצמו ברמות הגבוהות של אירופה במשחקי המוקדמות בבאר שבע מול אולימפיאקוס וסלטיק. הוא הגיע לגנט בצדק רב ולדעתי הוא יצליח שם. הוא המגן השמאלי הטוב ביותר שלנו ואני סומך עליו לגמרי". ב-21:45: זמן לספק הוכחות מול מקדוניה.

עוד באותו נושא: אופיר דוידזאדה, רמי גרשון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי