Sport1 Banner

מרסלו יחזור לסגל ברזיל, ניימאר ימשיך להנהיג

|

טיטה פרסם את 23 השחקנים לקראת קולומביה ואקוודור. גם גאביגול בפנים

(גודל טקסט)

יומיים לאחר הזכיה בזהב במשחקים האולימפיים הביתיים, בברזיל כבר מסתכלים אל עבר היעד הבא. המאמן החדש טיטה פרסם את הסגל לקראת צמד המפגשים במוקדמות מונדיאל 2018 מול אקוואדור וקולמביה בתחילת החודש הבא.

טיטה לוקח מאוד ברצינות את המשחקים הקרובים ומציב סגל חזק במיוחד. ניימאר כמובן ימשיך להנהיג את הסלסאו למרות הצהרותיו על כך שוויתר על סרט הקפטן כשאליו יצטרפו בהתקפה שני הצעירים שלקחו חלק בזכיה ההיסטורית בזהב האולימפי, גבריאל ברבוסה וגבריאל ז'סוס.

מי שיחזור לראשונה מאז אוקטובר 2015 הוא מרסלו. מגנה השמאלי של ריאל מדריד סבל מיחסים רעועים עם המאמן הקודם של הסלסאו דונגה, מה שגרם לכך שהוא גם לא זומן לטורניר הקופה אמריקה בו נחלה אכזבה כשהודחה כבר בשלב הבתים.

טיטה זימן חבר נוסף של מרסלו בבלאנקוס, קאסמירו וצירף לקישור גם את שחקנה של צ'לסי וויליאן ופליפה קוטיניו מליברפול. לחיזוק ההגנה זומנו מרקיניוס מפאריס סן ז'רמן, פליפה לואיז של אתלטיקו מדריד ורודריגו קאיו שהיה גם הוא חלק מהנבחרת האולימפית.

כאמור ברזיל תמשיך בדרכה במוקדמות מונדיאל 2018. בראשון בספטמבר היא תתארח אצל אקוואדור, כשארבעה ימים לאחר מכן מחכה לה אתגר גדול יותר בו תתמודד מול קולומביה בבית. כרגע היא בסכנת אי העפלה כשהיא במקום השישי בלבד, אבל בעזרת הסגל הטרי סביר להניח שתגיע לרוסיה בכל זאת.


ניימאר. מטרה נוספת לנגד עיניו (gettyimages)

הסגל המלא

שוערים: אליסון (רומא), מרסלו גרואה (גרמיו), ווברטון (אתלטיקו פארננסה).

הגנה: ג'יל (שאנדונג לונאנג), מרקיניוס (פ.ס.ז), מירנדה (אינטר), רודריגו קאיו (סאו פאולו), דני אלבס (יובנטוס), פאגנר (קורינתיאנס), פליפה לואיז (אתלטיקו מדריד), מרסלו (ריאל מדריד).

קישור: קאסמירו (ריאל מדריד), ג'יוליאנו (זניט), לוקאס לימה (סנטוס), פאוליניו (גוואנגז'ו אברגראנדה), פליפה קוטיניו (ליברפול), רפאל קאריוקה (אתלטיקו מיניירו), רנאטו אוגוסטו (בייג'ינג גוהאן), וויליאן (צ'לסי).

התקפה: גבריאל ברבוסה (סנטוס), גבריאל ז'סוס (פלמייראס), ניימאר (ברצלונה), טייסון (שחטאר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי