Sport1 Banner

כבר שכח מהבצורת ביורו. מולר: "יכולנו לכבוש יותר"

|

החלוץ שכבש צמד ב-0:3 של גרמניה עדיין רעב. לאב: "לא היה להם סיכוי"

(גודל טקסט)

גרמניה חזרה לשחק כדורגל שראוי לאלופת העולם, אחרי שניצחה בקלות את צ'כיה 0:3 וממשיכה להוביל את הבית יחד עם אזרבייג'ן כשהיא מושלמת. 

יואכים לאב יכול להיות מרוצה: "שלטנו כל המשחק, היה ברור שלצ'כים אין סיכוי. הצגנו משחק מושלם אפשר להיות מאוד מרוצים". על מריו גצה שאיכזב: "היתה לו הזדמנות לכבוש במחצית הראשונה והוא עבד הרבה, אבל לא ממש הרשים". 

תומאס מולר שסבל מבצורת ביורו, כבר עם ארבעה שערים במוקדמות. "כשאתה לא כובש אתה חייב לעבוד על עצמך חזק ולהוכיח שאתה יכול", הסביר החלוץ. "שני המשחקים הראשונים שלנו היו הצלחה גדולה. יכולנו לכבוש יותר שערים מול צ'כיה. היינו מרוכזים מאוד, מחמאות לאוהדים". 

מסוט אוזיל: "רצינו לשחק כדורגל שוטף והשגנו הרבה שערים עבור האוהדים בהמבורג שעודדו אותנו". הקפטן החדש מנואל נוייר נזקק להצלה אחת בלבד כל המשחק.  


לב. יכול להיות מרוצה (gettyimages)

זה היה המשחק ה-140 אותו ניהל יואכים לאב שעבר את הלמוט שון אחד המאמנים הגדולים של המאנשאפט. כעת הוא שני ברשימת המאמנים בתולדות הנבחרת כאשר רק ספ הרברגר שאימן את מערב גרמניה ב-1954 רשם יותר משחקים וניהל 164 משחקים.

ג'רום בואטנג שקיבל מכה חזקה ברגלו ויונאס הקטור שמתח שריר, עלולים להחמיץ את המשחק הבא ביום שלישי נגד צפון אירלנד בהאנובר. יוגי לב ייאלץ כנראה להסתדר בלעדיהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי