Sport1 Banner

חיזוק לצוות המקצועי, מאיור עבר לקריית גת

| צילום: מכבי קרית גת, האתר הרשמי

ריאן פאנון יהיה הסקאוט ומאמן הפיתוח של הפועל ירושלים. עבד בעבר עם כספי

(גודל טקסט)

המהפכה המקצועית בהפועל ירושלים נמשכת, עם שני מהלכים נוספים שביצע המועדון ברמת הסגל והצוות המקצועי.

 

ראשית הודיע המועדון כי השאיל את איגור מאיור (23, 1.93 מ') לעונה למכבי קרית גת. מאיור גדל במחלקת הנוער של עירוני ר"ג והגיע לבירה לפני שנה אחרי שהצטיין במדי אליצור יבנה עם 17.4 נקודות למשחק. בקיץ שעבר הוא חתם על חוזה ארוך טווח בירושלים, בה שותף ב-18 משחקים אשתקד ורשם 1.5 נקודות בממוצע עם 41% לשלוש.

 

 

מאוחר יותר, הודיעה סגנית האלופה על צירופו של מאמן פיתוח השחקנים והסקאוט ריאן פאנון לצוות המקצועי. פאנון יעבוד עם מחלקת הנוער, יעביר אימונים אישיים לשחקני הקבוצה הבוגרת ושחקני העתיד של המועדון המושאלים לקבוצות אחרות, ויהיה חלק ממערך הסקאוטינג ויסייע לצוות האימון בראשות סימונה פיאניג'אני, מרסלו ניקולה ומודי מאור.

 

. @RyanPannone joins our coaching staff as a skills coach and scout. Welcome to Jerusalem! #YallaHapoel

— Hapoel Jerusalem B.C (@JerusalemBasket) July 27, 2016

 

 

פאנון היה מעורב ומילא תפקיד מכריע בפיתוחם של יותר מ-50 שחקני NBA ועשרות כוכבים אירופאים והוא נמנה ב-20 השנה האחרונות על הצוות של המומחה לפיתוח שחקנים, דיוויד ת'ורפ. בין היתר התאמנו אצל פאנון: יודניס האסלם, קווין מרטין, לואל דנג, ג'ואקים נואה וכמובן גם עומרי כספי. פאנון גם אימן בין היתר בסין, גרמניה וליגת הפיתוח של ה-NBA.

 

"המטרה שלי היא להיות חלק קטן במערכת שהמאמן סימונה פיאניג'אני והמנכ"ל גיא הראל בונים בהפועל ירושלים", אמר פאנון לאתר הרשמי של המועדון. "אני מצפה לעבוד על הכישורים והאינסטינקטים של השחקנים שלנו, ולסייע להם לפתח כישורים יחודיים שהמאמן יבקש לנצל במהלך משחקים, תוך תרומה בידע שצברתי על שחקנים ברחבי העולם. מודה על ההזדמנות שאני ואשתי שרה נוכל להיות חלק ממשפחת הפועל ירושלים. ההזדמנות ללמוד ממאמן בסדר גודל של סימונה פיאניג'אני תהיה ניסיון מעולה עבורי".

עוד באותו נושא: איגור מאיור, ריאן פאנון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי