Sport1 Banner

הכסף זורם כמו יין

| צילום: Gettyimages

ליגת ה-MLS הפכה בשנים האחרונות ללהיט בקרב הכוכבים הוותיקים באירופה ובעולם כולו. כעת נחשפו המשכורות של אותם כוכבים, ואפשר להבין מדוע הם זורמים כמו מים לארצות הברית.  קאקה, כוכב נבחרת…

(גודל טקסט)

ליגת ה-MLS הפכה בשנים האחרונות ללהיט בקרב הכוכבים הוותיקים באירופה ובעולם כולו. כעת נחשפו המשכורות של אותם כוכבים, ואפשר להבין מדוע הם זורמים כמו מים לארצות הברית. 

קאקה, כוכב נבחרת ברזיל לשעבר ואקס מילאן וריאל מדריד, צועד בראש המרוויחים עם שכר של 7.2 מיליון דולר באורלנדו סיטי. במקום השני מדורג הקשר האיטלקי סבסטיאן ג'ובינקו מטורונטו עם שכר של 7.1 מיליון דולר לעונה. מייקל ברדלי, גם הוא מטורונטו, מדורג שלישי עם 6.5 מיליון דולר. 

שני כוכבי נבחרת אנגליה לשעבר, סטיבן ג'רארד ופרנק למפארד, נמצאים במקומות 4 ו-5 בהתאמה עם 6.1 מיליון דולר ו-6 מיליון דולר. אנדראה פירלו, שלא זכה להיכלל בסגל של איטליה ליורו 2016, סוגר את השישיה הראשונה עם שכר של 5.9 מיליון דולרים.

ב-MLS מצפים כבר בעונה הבאה לראות כוכבים ותיקים נוספים מגיעים וברשימה נמצאים דניאלה דה רוסי, פרנצ'סקו טוטי (אם לא יסכם ברומא), מריו באלוטלי ואחרים. קבוצתו החדשה של דייויד בקהאם אמורה להתחיל לשחק מהעונה הבאה וגם היא קרוב לוודאי תמשוך כוכבי על מתבגרים.

עוד באותו נושא: ג''רארד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי