Sport1 Banner

ארגנטינה מתגעגעת: "הלוואי שמסי יחזור"

ארגנטינה. ועוד אמרו שהם נבחרת גם בלי מסי
ארגנטינה. ועוד אמרו שהם נבחרת גם בלי מסי | AFP

פרו ניצחה 0:1 והנחילה לאבליסלטה הפסד ביתי ראשון אי פעם במוקדמות

(גודל טקסט)

ארגנטינה הפסידה לפארגוואי 1:0 לראשונה אי פעם במשחק בית במוקדמות מונדיאל בבית וכעת הם מדורגים במקום חמישי המוליך לפלייאוף כשפארגוואי וצ'ילה שהתאוששה מהפסד נושפים בעורפם. בנוסף המשחק הבא במוקדמות ב-10 בנובמבר יפגיש את ברזיל שתארח את ארגנטינה. הולך להיות שמח.

 

בעיתון "אולה" נכתב: "שיחקנו רע מאוד, סיבכנו לעצמנו את החיים. היגוואין, אגוארו, דיבאלה ופראטו איכזבו. הלוואי שמסי יחזור".

 

ארגנטינה שיחקה בקורדובה ללא הפרעוש שחזר לאימונים בברצלונה. דרליס גונסלס כבש לאורחים בדקה ה-18, אבל סרחיו אגוארו שטען, כי הוא כשיר למרות פציעה בירך היה יכול להשוות בדקה ה-47 בפנדל והחמיץ פנדל שישי ב-2016. הוא אומנם סיים את המשחק ללא פציעה וזו בשורה טובה למנצ'סטר סיטי, אבל אוהדי ארגנטינה יצאו נגדו ברשתות החברתיות וקראו להדחתו מהנבחרת. גם מאמן הנבחרת אדוארדו באוסה במצב לא קל. ארגנטינה שלטה במשחק, אבל גונסלו היגוואין ופאולו דיבאלה החמיצו שערים.

 

אגוארו לא כבש חמישה משחקים במוקדמות ורק שער אחד בקופה אמריקה האחרון. הוא אמר, כי לא יתפלא אם יודח מסגל הנבחרת בעתיד: "אני לא עושה דברים בצורה הנכונה. אם לא אזומן אני אקבל זאת בהבנה", הודה. הפרשנים אמרו שבלי מסי האלביסלסטה פשוט נבחרת אחרת. כשהוא שיחק במוקדמות הם ניצחו בלבד. במשחקים בהם לא שיחק צברו 7 מ-21 נקודות בלבד.

 

אגוגארו בבצורת. "לא אתפלא אם אודח" (AFP)

 

באוסה מאמן ארגנטינה: "אני עצוב וכועס. באנו להוציא שלוש נקודות ונשארנו עם אפס. זה מדהים שלא הצלחנו לכבוש".

 

היגוואין המאוכזב אמר בסיום: "אנחנו צריכים עכשיו להוכיח מה אנחנו שווים. אין לנו ברירה אלא להילחם. זה לא הולך להיות קל, אבל אני מקווה שליונל מסי יחזור וננסה להתאושש במשחקים הבאים. רצינו שש נקודות משני המשחקים האלה והוצאנו רק נקודה. אנחנו חייבים להיות יותר מאוחדים מאי פעם. לצערי אנחנו לא משחקים כפי שהנבחרת יכולה. כל עוד באוסה יקרא לי אני אגיע לנבחרת".  

עוד באותו נושא: ליאו מסי, פאולה דיבאלה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי