Sport1 Banner

אלרדייס משיב: "וויין רוני ישחק היכן שהוא רוצה"

אלרדייס ורוני. יש לו יותר ניסיון מאשר לי
אלרדייס ורוני. יש לו יותר ניסיון מאשר לי | צילום: Gettyimages

מאמן נבחרת אנגליה ניצח 0:1 בבכורה שלו: "סלובקיה החנתה אוטובוס ברחבה"

(גודל טקסט)

קמפיין נוסף נפתח עבור אנגליה עם יכולת חלשה וכדורגל משעממם, אבל גם עידן סאם אלרדייס נפתח עם ניצחון הודות לאדם ללאנה, שבדקה ה-95 כבש את שערו הראשון עבור שלושת האריות וקבע 0:1 דרמטי וחשוב על סלובקיה.

אלרדייס, שעזב את סנדרלנד הקיץ כדי להחליף את רוי הודג'סון על הקווים, פתח עם הקפטן וויין רוני בהופעתו ה-116 בעמדה מרכזית בקישור וספג על כך ביקורות רבות. 

המשחק האנגלי היה איטי ומסורבל ורבים האשימו בכך את הצבתו של רוני בן ה-30 בעמדה מרכזית זו, אך המאמן הבהיר: "רוני ישחק היכן שהוא רוצה. אני לא יכול לעצור אותו מלהגיע לשם".

ללאנה. הפעם הוא היה במקום הנכון ובזמן הנכון (Gettyimages)

"אני חושב שיש לו המון ניסיון בינלאומי, יותר מאשר לי יש כמאמן בינלאומי", התבדח אלרדייס בניסיון להחמיא לחלוץ מנצ'סטר יונייטד שזקוק ל-9 הופעות נוספות מהשוואת שיא 125 ההופעות של פיטר שילטון, "אני חייב להודות שהוא הגיע לעמודות יותר בעומק המגרש מאשר חשבתי, אבל הייתי מרוצה מההופעה".

האנגלים התקשו מאוד במגרש בטרנבה מול סלובקיה, וזאת למרות שגם הבלם והקפטן היריב מרטין שקרטל ספג צהוב שני ואדום. "סלובקיה החנתה אוטובוס ברחבה שלנו", אמר על כך אלרדייס. "אבל אנחנו צריכים לדעת להסתדר עם זה ולהיות חדים. יש לנו את וולקוט וללאנה שיודעים להבקיע, גם קיין, סטארידג' ורוני יכולים. אם נשפר קצת את הסיומת החיים שלנו יהיו הרבה יותר קלים", אמר המאמן לסיכום.

אלרדייס. פתח את מוקדמות המונדיאל ברגל ימין (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי