Sport1 Banner

איטליה ניצחה 2:3 במקדוניה בתוספת הזמן, 0:2 לספרד

אימובילה. שוב במקום הנכון ובזמן הנכון
אימובילה. שוב במקום הנכון ובזמן הנכון |

צמד של אימובילה הציל את האזורי מהפסד. קוסטה ונוליטו כבשו באלבניה

(גודל טקסט)

למעלה מעשור לא הפסידה נבחרת איטליה משחק מוקדמות, 52 משחקים ליתר דיוק, אבל הערב זה כמעט קרה דווקא במגרש בסקופיה, בו ישראל ניצחה רק לפני שלושה ימים.

המקדונים הדהימו את איטליה עם שני שערים תוך שתי דקות והצליחו להפוך את התוצאה, אך צ'ירו אימובילה עם צמד בדקות 75 ו-90 קבע 2:3 דרמטי במיוחד והציל את ג'מפיירו ונטורה והאזורי מאיבוד נקודות סנסציוני במוקדמות מונדיאל 2018.

בלוטי חגג בפתיחה והאזורי חשבו שהנקודות כבר בכיס (Gettyimages)

אנדרה בלוטי היה הראשון למצוא את הרשת בסקופיה והעלה את איטליה ל-0:1 אחרי 24 דקות, אבל כאמור היו אלה איליה נסטרובסקי ופרחן חסאני שהפכו בדקות 57 ו-59 בהתאמה – מה שלא הספיק לניצחון הודות לשני ביצועים של אימובילה, שכבש גם בסמי עופר בחודש שעבר.

מקדוניה פתחה את הקמפיין עם הפסדים לאלבניה ולישראל, ואחרי שמעדה במשחק החוץ במחזור הראשון ממש על סף הסיום זה קרה לה הערב שוב. איטליה מנגד ניצבת בפסגת הבית לצד ספרד כאשר לכל אחת 7 נקודות.

המקדונים חגגו כהוגן, אבל אימובילה מנע סנסציה בתוספת הזמן (AFP)

ונטורה יודע למי הוא צריך להודות הערב (Gettyimages)

במקביל, נבחרת ספרד חזרה למסלול הניצחונות עם 0:2 באלבניה משערים של דייגו קוסטה (55) והמחליף נוליטו (63), שכבש שלוש דקות אחרי שעלה מהספסל. "לה רוחה" עם מאזן זהה לאזורי כאמור עם 7 נקודות, אחת יותר מאלבניה וישראל.

סרביה גברה על אוסטריה, קיאטרנסון התקשה להשפיע באיסלנד

עוד הערב במוקדמות המונדיאל, במשחק מסקרן במיוחד בבלגרד ניצחה סרביה 2:3 את אוסטריה, הודות למופע של דושאן טאדיץ', שבישל פעמיים לאלכסנדר מיטרוביץ' וכבש את השער המכריע.

מרסל סביצר ומארק יאנקו השיבו פעמיים את האורחת מאוסטריה מפיגור, אבל בדקה ה-74 היה זה כוכב סאות'המפטון שנהנה מבישול של אלכסנדר קולארוב והעניק לנבחרתו ניצחון שני ברציפות. בשער פתח ולדימיר סטויקוביץ', שהותיר את פרדראג ראיקוביץ' על הספסל.

מיטרוביץ' וטאדיץ'. השאירו את הנקודות בבלגרד (Gettyimages)

עוד באותו בית, מולדובה נכנעה בביתה 3:1 לאירלנד. כוכב נוסף של סאות'המפטון, שיין לונג, כבש כבר אחרי 2 דקות וראה את איגור בויאגוב קובע 1:1 בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אלא שג'יימס מקלין דאג שהאירים ישובו לדאבלין עם שלוש נקודות.

במשחק נוסף שנערך הערב ניצחה איסלנד 0:2 בביתה את טורקיה משער עצמי של עומר טורפאק ואלפרד פינבוגאסון. וידאר קיארטנסון נכנס בדקה ה-68 והתקשה להשפיע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי