Sport1 Banner

0:3 לגרמניה בנורבגיה, צמד ובישול למולר

| צילום: gettyimages

חלוץ באיירן חזר לכבוש במדי הנבחרת, שפתחה את המוקדמות ברגל ימין

(גודל טקסט)

המסע של גרמניה להגנה על תואר אלופת העולם נפתח בצורה מצויינת מבחינתה עם ניצחון 0:3 קליל בנורבגיה.

המאנשאפט שהודחה בחצי גמר היורו, רצתה להתחיל את קמפיין המוקדמות ברגל ימין ועשתה זאת בסטייל. חבורתו של יואכים לב נראתה נהדר והרבתה לסכן את השער, כשמן העבר השני ההגנה לא התקשתה מול ג'וש קינג מבורנמות' וחבריו בדרך לשלוש נקודות ראשונות.


יותר מכל, זה היה ללא ספק הערב של תומאס מולר. חלוץ באיירן מינכן שסבל מיורו נוראי בו לא כבש אפילו שער אחד, היה האיש הטוב ביותר על המגרש. מולר שבר את הבצורת הקצרה כבר בדקה ה-15 עם שער שכל כולו נחישות, והמשיך לסכן את השער לכל אורך המשחק.

במחצית השניה הוא השלים צמד מנגיחה כשהוא מתמקם מעולה להרמה של סמי ח'דירה, כשבין לבין הספיק לבשל לג'ושוע קימיך את שערו הראשון במדים הלאומיים. נראה שגרמניה זכתה בחזרה בסקורר שהיא כל כך חסרה באליפות אירופה בצרפת.

את שלב הבתים גרמניה צפויה לצלוח בקלות. במחזור הבא שייערך באוקטובר היא תפגוש את צ'כיה וצפון אירלנד בבית, ככה שאתגר רציני לא יעמוד בפניה עד לרוסיה 2018. נורבגיה מנגד, תמשיך בקרב על המקום השני כשבאוקטובר מחכות לה אזרבייג'ן וסן מרינו.



ככה זה ייראה בכל המשחקים שלה? (gettyimages)
 

הרכבים

נורבגיה: רונה ירשטיין; יונאס סוונסון, אוון הובלנד, האוורד נורדטוייט, האייטם אליסמי; אלכס טטיי, וטון ברישה, מרקוס הנריקסן (אולה כריסטיאן סלנייס, דקה 61), סטפן יוהאנסן (רובן ינסן, דקה 67), אדאמה דיומאנדה; ג'וש קינג (אלכסנדר סורלות', דקה 72).

גרמניה: מנואל נוייר; ג'ושוע קימיך, בנדיקט הובדס, מאטס הומלס, יונאס הקטור; סמי ח'דירה (יוליאן וויגל, דקה 84), טוני קרוס, תומאס מולר, מסוט אוזיל, יוליאן דרקסלר (מקס מאייר, דקה 85); מריו גצה (יוליאן ברנדט, דקה 72).

מהלך המשחק

דקה 15

0:1 לגרמניה- לאחר הבצורת ביורו, מולר סוף סוף כובש. המאנשאפט בסדרת איומים שנבלמת על ידי שחקני ההגנה, חלוץ באיירן מכניס את הרגל והכדור מקפץ לשער. 

דקה 23

נורבגיה מתקרבת לשיוויון. קינג משתלט על כדור תועה, מתקדם ומשחרר פצצה שהולכת מעל השער.


החברים מברכים את מולר (gettyimages)

דקה 45

0:2 לגרמניה- מולר מוסיף בישול. החלוץ מכניס כדור עומק מצויין לקימיך, המגן פורץ מצויין ובבעיטה חזקה לפינה מכפיל את התוצאה. שער ראשון לשחקנה של באיירן במדי הנבחרת.

דקה 60

0:3 לגרמניה- מולר פשוט מתפוצץ. הרמה מדוייקת של ח'דירה מוצאת את הראש של חלוץ באיירן שנוגח בקלות לרשת של ירשטיין שמזנק מאוחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי