Sport1 Banner

אחרי שנה וחצי: טיאגו אלקנטרה חוזר לנבחרת

טיאגו באימון המסכם. חזר ללה רוחה
טיאגו באימון המסכם. חזר ללה רוחה | צילום: AFP

הקשר צפוי לחגוג עם ספרד העפלה ליורו מול לוקסמבורג (21:45)

(גודל טקסט)

ספרד מקווה להבטיח הערב את עלייתה ליורו 2016 במשחק ביתי קל נגד לוקסמבורג במסגרת בית 3 (21:45).

 

טיאגו אלקנטרה, שחקן באיירן מינכן, יחזור אחרי שנה וחצי של פציעה למדי הנבחרת, אבל כולם שואלים את עצמם איך יתייחסו בלוגרונו, שם יתקיים המשחק, לג'רארד פיקה בלם ברצלונה.

 

 

העיתון 'אס' כתב: "אנחנו נראה את צרפת בין מחיאות כפיים לשריקות בוז לפיקה". האוהדים, בעיקר אלה של ריאל מדריד, לא מפספסים הזדמנות לנקום בו על תמיכתו בקאטלוניה החופשית והעקיצות נגד ריאל מדריד כשחגג את האליפות עם ברצלונה.

 

דייגו קוסטה לא זומן לנבחרת ובחוד צפוי לשחק אלברו מוראטה כשבאגפים דויד סילבה ופדרו. מאמן ספרד, ויסנטה דל בוסקה, אמר על שיתופו של פיקה: "הוא תמיד שחקן שנותן את התוצרת המקווה למרות שלא שיחק הרבה דקות העונה בברצלונה". 

 

דל בוסקה. צפוי לרשום ניצחון שביעי ברציפות בקמפיין (AFP)

 

המאמן גם הבהיר כי ידבר עם נשיא ההתאחדות הספרדית, אנחל מאריה וייאר הוא גם נשיא אופ"א הזמני, על עתידו בנבחרת. ספרד רשמה שישה נצחונות רצופים בקמפיין ולא נראה שמעמדו של דל בוסקה בסכנה.

סלובקיה – בלארוס (21:45)

סלובקיה תעלה ליורו לראשונה בהיסטוריה אם תנצח. המאמן יאן קוזק אמר: "אנחנו תלויים רק בעצמנו". גם אם אוקראינה תנצח, לסלובקיה מאזן טוב יותר במפגשים בין הנבחרות. 

מקדוניה – אוקראינה (21:45)

מקדוניה שתשחק נגד ישראל במוקדמות מונדיאל 2018, חוששת לסיים אחרונה בבית ותנסה לנצח את אוקראינה ולעבור לפחות את לוקסמבורג. אוקראינה מקווה לנצח ולהגיע למשחק עם ספרד בעמדה שיוכלו עדיין להשיג את המקום השני בבית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי