Sport1 Banner

דיווח בבלגיה: דה בריינה יגיע לבדיקות בסיטי

דה ברויינה. מה יהיה?
דה ברויינה. מה יהיה? | צילום: GettyImages

וולפסבורג מכחישה. ירמלנקו לברסה כמחליף של פדרו?

(גודל טקסט)

לא עוד הרבה ימים נותרו לנו וזה הזמן לעסקאות אחרונות שיחתמו קיץ עמוס. ברחבי אירופה החלו את העונה ועכשיו זה הזמן לתקן את מה שנראה מקולקל כבר בהתחלה. הבלוג של ספורט1 עושה סדר בשוק ההעברות.

 

15:04

העיתונות הבלגית פרסמה הבוקר שקווין דה ברויינה יגיע היום לבדיקות רפואיות במנצ'סטר סיטי לקראת החתמתו בקבוצה. מאמנו בוולפסבורג, דיטר האקינג, הכחיש לחלוטין וטען: "אני לא שמעתי מכלום. השחקן יתאמן היום איתנו בוולפסבורג". אז למי להאמין?

 

 

דניס פראט, קשר אנדרכלט, מועמד להחליף את הבלגי בוולפסבורג, אבל הקבוצה הגרמנית מתלבטת בינו לשחקן טוונטה חאכים זייץ' בן 22. מחירם של השחקנים האלה מוערך כ-10 מיליון יורו בעוד שדה בריינה יימכר בכ-70 מיליון יורו.

13:50

העיתון 'ספורט' דיווח כי אנדריי ירמולנקו, קשרה של דינאמו קייב עשוי להגיע לברצלונה בינואר כמחליפו של פדרו. המאמן לואיס אנריקה מייעד את התפקיד של מחליפים לטרידנט לסנדרו ומוניר הצעירים, אבל בינואר כשברסה תוכל להתחזק היא בוחנת את החתמת האוקראיני. עוד חלוץ שיכול להגיע הוא נוליטו מסלטה ויגו, אבל מחירו 18 מיליון יורו מרתיע את ברסה.

12:03

ג'ונתן דה גוזמן, קשרה ההולנדי של נאפולי מסרב לעזוב לסנדרלנד מכיוון שהוא בטוח שהמנג'ר שלה, דיק אדבוקאט, יעזוב בקרוב. ההולנדי זועם על הבעלים, אליאס שורט, שלא חיזק את הקבוצה כפי שהבטיח לו. סנדרלנד צברה רק נקודה מ-9 בשלושת המחזורים הראשונים. 

 

דמיטריס כריסטופי, קשרה ההתקפי של נבחרת קפריסין ששיחק שנתיים בסיון השווייצרית חזר הביתה וחתם באומוניה ניקוסיה.

10:51

סיידו ברהינו דורש מווסט ברומיץ' לשחררו לטוטנהאם שמעוניינת בו. ברומיץ' מסרבת. הבאגיס דורשים עליו 25 מיליון ליש"ט בעוד שטוטנהאם הציעה 18 מיליון ליש"ט, אבל תשדרג את הצעתה. טוטנהאם מוכנה לכלול בעיסקה את הבלם פדריקו פאציו שלא הצליח בינתיים לסכם את תנאיו  בהות'ורנס. בטוטנהאם רוצים גם את יאניק בולאסי המוכשר מקריסטל פאלאס.

 

במקביל הספרס ממשיכים במבצע מכירת שחקנים. אריק לאמלה יעזוב כנראה לאינטר. הקשר הארגנטיני שלא הצליח להשתלב אצל התרנגולים סיכם לפי ה'סקאי האיטלקי' באינטר שמוכנה כעת לשלם 6 מיליון יורו על השאלה ועוד 6 מיליון יורו על אופציה. מחירו הכולל 29 מיליון יורו. גם מגן נבחרת ארה"ב, ד'אנדרה ידלין בדרך החוצה. לפחות חמש קבוצות מאנגליה וספרד רוצות אותו. המגן לא שיחק כלל בליגה במדי טוטנהאם.

 

09:42

ארסנל שלפי הדיווחים התעניינה בקארים בנזמה שהודיע כי ''ריאל מדריד היא הבית שלו'' סימנה יעד חדש כעת. מדובר באדינסון קבאני חלוץ פאריס סן ז'רמן.

 

ה'דיילי אקספרס' מדווח שצ'לסי העלתה את הצעה על פול פוגבה מיובנטוס ל-72 מיליון ליש"ט. בכך תשבור את השיא הבריטי של העברת שחקנים. לפי הדיווח הבעלים, רומן אברמוביץ', לא היה מוכן לעלות מעבר ל-60 מיליון ליש"ט, אבל בלחץ של ז'וזה מוריניו הסכים לכך. העיתון 'איבנינג סטנדרד ניוז' פרסם שמוריניו רוצה את פוגבה בגלל שהוא בוטח בשני השחקנים ססק פברגאס ונמניה מאטיץ' בקישור האחורי. מאטיץ' מגלה יכולת חלשה מפתיחת העונה.

 

 

חואן קוודראדו שאיכזב בענק בצ'לסי הושאל רשמית ליובנטוס. "הגברת הזקנה" טוענת שאין קשר בין עסקת קוואדרדו לזו של פוגבה.

08:30

מנצ'סטר יונייטד לא מוכנה למכור את עדנאן ינוזאי לאסטון וילה שמעוניינת בו אלא אם יגיע חלוץ רציני כחיזוק.

 

בנפיקה רוצה את אסקיאל שלוטו הארגנטיני של אינטר. כך פורסם בעיתון הפורטוגלי 'או ז'וגו'.

 

 

 

בספרד ולנסיה מנסה להשיב את ראול אלביול, הבלם הספרדי של נאפולי ששיחק בעבר גם בריאל מדריד.

 


אלביול. חוזר הביתה? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי