Sport1 Banner

הזאר מתקרב לעזיבה: יונייטד, ברסה ופ.ס.ז' בעקבותיו

וויליאן ברגע שגרתי. מה יהיה עם צ'לסי?
וויליאן ברגע שגרתי. מה יהיה עם צ'לסי? | צילום: Gettyimages

הבלגי עשוי לעזוב, קלארי מועמד להגיע. החרב על מוריניו מתהדקת

(גודל טקסט)

מתקרב לעזיבה? ה'סאנדיי סטאר' מדווח הבוקר (ראשון) שכוכב צ'לסי, אדן הזאר מסוכסך עם ז'וזה מוריניו והחליט סופית לעזוב את הקבוצה. מלבד ריאל מדריד ששמה נקשר אליו גם ברצלונה מתעניינת כרגע ולכך אפשר לצרף את מנצ'סטר יונייטד ופאריס סן ז'רמן שמעוניינות בבלגי הנהדר.

 

התקשורת באנגליה, ספרד ובלגיה מדווחת על כך שיונייטד וגם מנצ'סטר סיטי הצטרפו למירוץ אחריו וגם ברצלונה מעוניינת לאחר שהתברר שיהיה לה את הכסף הדרוש לרכוש אותו.

 

 

הזאר אמנם שיחק 90 דקות ב-2:1 לווסטהאם, אבל גילה יכולת חלשה. נראה שהוא משחק בחוסר חשק מופגן אחרי שמוריניו האשים אותו לפני שבוע שהוא לא עושה משחק הגנתי.

 

החוזה שלו מסתיים ב-2020 והוא חתם על חוזה חדש רק לפני שמונה חודשים לחמש שנים. מחירו של השחקן עשוי להגיע ל-70 מיליון ליש"ט.

 


מוריניו. יורחק לתקופה ארוכה? (Gettyimages)

 

ייתכן מאוד שאם מוריניו יעזוב בקרוב לא תהיה להזאר סיבה לעזוב, אבל נכון לעכשיו יש הרגשה לדברי העיתון שצ'לסי תהיה מוכנה לעשות עסקים.

 

צ'לסי רשמה את הפתיחה הכי גרועה שלה אחרי 37 שנה וירדה למקום ה-15 בעקבות ההפסד 2:1 לווסטהאם יונייטד. חבר המנהלים של הקבוצה בראשו רומן אברמוביץ' מאוד לא מרוצה מהצורה בה צ'לסי נראית העונה.

 

מוריניו הורחק אחרי שלפי הדיווח המטיר קללות וגידופים בשופט המשחק ג'ונתן מוס במנהרת השחקנים אחרי שהרחיק את נמניה מאטיץ' בצהוב שני והחליט לפסול שער של ססק פברגאס בגלל נבדל שכנראה לא היה. השופטים זימנו את מוריניו לחדר ההלבשה במחצית והרחיקו אותו. הוא הגיע לאצטדיון עם עונש הרחקה למשחק אחד על תנאי ואם יימצא שההתנהגות שלו לא היתה ספורטיבית הוא עלול לחטוף עונש כבד מההתאחדות של הרחקה למספר משחקים. לפי החוק אסור למנג'ר לדבר עם שופט המשחק אלא רק חצי שעה אחרי סיומו של המשחק.

 


רמי ופדרו עם הראש למטה. עוד רגע מוכר (Gettyimages)

 

במקביל, ההתאחדות תקנוס אוטומטית את צ'לסי לאחר ששחקניה ספגו במשחק 7 כרטיסים צהובים ועוזר המאמן סילביו לורו הורחק אף הוא על העלבת השופט הרביע. המנג'ר הפורטוגלי חזה במשחק רק עד לדקה ה-80 ונטש את המגרש אחרי שצפה במשחק מתא המנהלים של ווסטהאם.

 

לאחר מכן הוא סירב לדבר עם עיתונאים ולא קיים מסיבת עיתונאים כנהוג. בצ'לסי טענו שהפורטוגלי עשה זאת כדי לא להיכנס לצרות נוספות שכן היו לו דברים קשים מאוד לומר.

 

 

 

הבלם גארי קייהיל היה היחיד שהגיב כשאמר: "השחקנים הרוסים. מצב הרוח בחדר ההלבשה לא היה טוב. שבנה שעברה לא היינו רגילים למצב כזה".

 

קייהיל הוסיף: "כולנו חשבנו בתחילת העונה שזה הולך להשתנות בעוד מספר משחקים, אבל כנראה רק אנחנו יכולים לגרום למצב להשתנות". לגבי המאמן אמר: "מוריניו לא צריך שנתמוך בו. כשאתה מנג'ר שמשיג כל כך הרבה זה ברור שכל השחקנים מאחוריו גם אם רובנו איבדנו פה ושם מקום בהרכב ומצאנו את עצמנו על הספסל".  

 

 

 

אם מוריניו יצליח לשרוד את חלון ההעברות של ינואר פורסם שצ'לסי מעוניינת בחלוץ בוקה גו'ניורס הצעיר, ג'ונתן קאלרי אחרי שרדמאל פלקאו צפוי לעזוב בינואר. הוא כבש 10 שערים ב-25 משחקים בבוקה ומשחק לצידו של קרלוס טבס. 

עוד באותו נושא: ג'ונתן קאלרי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי