Sport1 Banner

מנואל נוייר: "לא מבין מה קורה לנו"

רויס מתקשה לעכל החמצה נוספת
רויס מתקשה לעכל החמצה נוספת | צילום: Gettyimages

דאגה מהיכולת מול גאורגיה. לב: "ההחמצות של רויס מסכמות את המשחק"

(גודל טקסט)

גרמניה ופולין הבטיחו את עלייתן מאחד הבתים המרתקים שסיפקו מוקדמות יורו 2016. אמנם גרמניה נוצחה מול פולין ואירלנד במהלך המשחקים, אבל עדיין סיימה ראשונה וכעת תרכז את מאמציה בניסיון לזכות ביורו בקיץ אליו תגיע כאלופת העולם ובתקווה לשחזר את הישגה של ספרד ולזכות בשני המפעלים ברציפות. 

 

הגרמנים לא שיכנעו גם אתמול, במשחק בו השיגו 1:2 דחוק על גאורגיה, והכותרת של ה'בילד' למשחק הייתה: "יוגי, תגיד מה קורה לנו?".

 

 

העיתון הוסיף: "זו היתה אחת ההעפלות הכי מרגיזות ומתסכלות לטורניר גדול. אחרי הפסד באירלנד 1:0 התקשנו נגד נבחרת שמדורגת 110 בעולם". מנואל נוייר שהיה הקפטן הזמני בהיעדרו של בסטיאן שוויינשטייגר הפצוע אמר: "לא מבין מה קרה לנו. באימונים כבשנו אולי 50 שערים ונגד אירלנד וגאורגיה רק החמצנו".  

 

נוייר. הציל את המאנשאפט לא אחת (Gettyimages)

 

המאמן יוגי לב: "ההחמצות של מרקו רויס מסכמות את מה שהיה במשחק. נצטרך לשחק הרבה יותר טוב ביורו אם אנחנו רוצים להשיג שם משהו. בדרך כלל רויס לא מחמיץ ממצבים כאלה, הוא שחקן מאוד איכותי. נצטרך לעבוד קשה כדי לחזור לרמה של המונדיאל, אבל יש לנו מספיק זמן לעשות את זה".

 

בלם הנבחרת, מאטס הומלס, אמר: "אנחנו חייבים לנצל יותר הזדמנויות בהתקפה. ההחמצות האלה מתסכלות ויעשו לנו את החיים קשים יותר. נתנו לגיאורגים לרוץ חופשי בהגנה שלנו בגלל שלחצנו אותם למעלה". יש לציין כי לא רק הגרמנים החמיצו, אלא גם האורחים שנעצרו פעם אחר פעם אצל מנואל נוייר.

 

מרקו רויס. מספר החמצות גדולות (Gettyimages)

 

לעומת השמחה המאופקת בגרמניה, בפולין היה טירוף אחרי ההעפלה ליורו. רוברט לבנדובסקי אושש את הסברה שכרגע הוא השחקן הכי לוהט בכדורגל העולמי עם שער נוסף ב-1:2 על אירלנד ובכך השווה את שיאו של הילי מצפון אירלנד עם 13 שערים במוקדמות וזכה בתואר הכובש המצטיין של הטורניר המוקדם. החלוץ הפולני אמר: "הגיע לנו לנצח ולעלות ליורו. היינו הנבחרת הטובה יותר על כר הדשא. הצלחנו, כי שילבנו מלחמה עם כדורגל איכותי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי