Sport1 Banner

לאבצי בדרך ליעד חדש, לוקאס נפרד מליברפול?

לאבצי. עוזב את עיר האורות?
לאבצי. עוזב את עיר האורות? | צילום: Gettyimages

העברות: רומאניולי הוצג רשמית במילאן, דז'קו התאמן ברומא

(גודל טקסט)

אנחנו כמעט באמצע אוגוסט ומשמעות הדבר מעט יותר משבועיים כדי לסגור סגלים למחצית העונה הראשונה. כל השמועות, ההעברות והעדכונים – בבלוג של ספורט1.

 

20:00

מתייה ולבואנה חזר לצרפת וחתם בליון. הקשר בן ה-30 עזב את דינמו מוסקבה ונרכש תמורת 7 מיליון יורו.

19:00

שרדאן שאקירי השלים את מעברו לסטוק סיטי והוצג עם חולצת המועדון.

17:45

מילאן הודיעה רשמית על השלמת רכישתו של הבלם אלסיו רומאניולי, שעזב את רומא וחתם בשורות הרוסונרי ל-5 העונות הבאות


הודעה רשמית על החתמת אדין דז'קו ברומא עדיין אין, אבל החלוץ הבוסני כבר החל להתאמן במדי הג'יאלורוסי. נראה שעזיבתו הרשמית את מנצ'סטר סיטי היא עניין של שעות.

15:35

חלוץ נבחרת רומניה, קלאודיו קסרו חתם בלודוגורץ הבולגרית. החלוץ שהיה שייך לאל גראפה נקנה במיליון יורו וירוויח 750,000 יורו. בקבוצה הבולגרית ישתף פעולה עם הרומנים הבינלאומיים, אנדריי פרפליצה וקוסמין מוצי. (בנו דוד)

13:00

פאביו קואנטראו שהיה על סף עזיבת ריאל מדריד בתחילת הקיץ עשוי במפתיע לחדש את חוזהו ולהישאר במועדון. לעומתו אלכס צ'רישב הרוסי עשוי לשחק כמושאל בוויאריאל בעונה הבאה. 

הקשר הברזילאי בן ה-19 ג'רסון שסגר ברומא יוכל לעבור לברצלונה רק אם זו תשלם עליו בעתיד 35 מיליון יורו. סעיף עזיבה נקבע בחוזהו במיוחד לברצלונה שרצתה בו לפני כן. 

10:15

לוקאס לייבה בדרך לעזוב את ליברפול. באנגליה כתבו לייבה לא היה פצוע ב-0:1 על סטוק ונראה הוא ביחסים לא טובים עם המנג'ר ברנדן רוג'רס. נראה שאינטר האיטלקית תהיה מעוניינת לרכוש את הברזילאי שהצטרף ב-2005 למועדון והוא כעת השחקן הוותיק בקבוצה. גם מעמדם של הבלם ממאדו סאקו שלא היה סגל ואלברטו מורנו בספק. 

בספרד ולנסיה רוצה את אסקיאל לאבצי שמעמדו לא ברור בפאריס סן ז'רמן.


לוקאס. בדרך לפרידה? (Gettyimages)

 

 

העיתון הספרדי ABC פרסם שריאל מדריד הציעה הצעה אחרונה על דויד דה חאה למנצ'סטר יונייטד לפיה תשלם 17.7 מיליון ליש"ט כעת ועוד 3.5 מיליון ליש"ט לפי הישגים. יונייטד דורשת לפי העיתון 24.75 מיליון ליש"ט בתשלום מיידי. עצם העובדה שיונייטד ירדה מ-35 מיליון ליש"ט מהווה התפתחות במו"מ, אבל אין עדיין סיכום בין הצדדים. שוער מנצ'סטר יונייטד, סם ג'ונסטון, שלא שיחק נגד טוטנהאם וסרחיו רומרו הועדף על פניו דורש מהמנג'ר לואי ואן חאל הסברים לגבי מעמדו בקבוצה.

 

חלוץ מנצ'סטר יונייטד, חאבייר צ'יצ'אריטו בדרך לווסטהאם שמוכנה לשלם עליו 12 מיליון ליש"ט. במקביל אוהדי ווסטהאם לא רוצים שסלאבן ביליץ' יביא לקבוצה את קשר ק.פ.ר, ג'ואי בארטון בגלל העבר הבעייתי שלו אחרי שהתנגש עם אוהדים, שחקנים וכלפי תקשורת. הוא היה מועמד לעבור ללידס בפגרה. 

 

ז'וזה מוריניו אמור להשלים את העברת באבא רחמן מאאוגסבורג תמורת 17 מיליון ליש"ט. התשלום יהיה 14.1 מיליון ליש"ט במזומן ועוד 3.5 מיליון בתוספות לפי מספרי משחקים. המגן השמאלי הגנאי יתחום לארבע שנים עם שכר שבועי של 76,000 ליש"ט ויחליף את פליפה לואיס שחזר לאתלטיקו מדריד.

 

בסטוק אמורים להציג את שרדאן שאקירי שנרכש ב-12 מיליון ליש"ט מאינטר זו העברת שיא של המועדון ועבר בדיקות רפואיות.

 


באבא רחמן. בקרוב כחול (GettyimageS)

 

טוטנהאם רוצה את ילד הפלא של באזל, ברול-אימבולו שמוערך ב-10 מיליון ליש"ט. הוא אמור לשחק נגד מכבי תל אביב ומדובר בכישרון ענק. מנג'ר הספרס, מאוריציו פוצ'טינו, ראה אותו כובש פעמיים נגד לוצרן. בשנה שעברה כבש 10 שערים בליגה. טוטנהאם קיבלה חדשות טובות אחרי שהוגו לוריס ואלכס פריצ'רד התאוששו מפציעה. בינתיים התרנגולים בדרך לרכוש את חלוץ ליון, קלינטון אנג'י ב-10 מיליון ליש"ט.

 

חלוץ לסטר סיטי, דיוויד נוג'נט, שאיבד מקומו בהרכב בדרך למידלסברו מהצ'מפיונשיפ.

 

מגנה של פאריס סן ז'רמן, לוקאס דינייה, צפוי לנחות ברומא בימים הקרובים ולחתום על חוזה. הצדדים סיכמו את כל הפרטים כאשר המגן יעבור תחילה בהשאלה. כעת רומא שואפת לצרף את בלם טורינו המבוקש גם בנאפולי, ניקולה מקסימוביץ' הסרבי.

 

 

 

סיידו דומביה, חלוץ חוף השנהב עזב את רומא וחזר לצסק"א מוסקבה בה ישתף פעולה עם ביבראס נאתכו.

 

אינטר בעקבות חלוץ ליברפול, פאביו בוריני שלא בתוכניות של הרדס.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי